מותג היינקן, המשווק בישראל על-ידי טמפו משקאות, חוגג את גמר ליגת האלופות בהקרנת דרייב-אין מיוחדת ב-23.8.2020 במתחם מיוחד שיוקם בחוות רונית. בהקרנה החגיגית יתארח אגדת צ'לסי, ג'ון טרי, בווידיאו לייב בהפסקת המחצית. בהתאם לאופי האירוע, תוגש בו בירה היינקן 0.0, בירה ללא אלכוהול, במטרה לשמר את חווית השתייה וטעם הבירה, תוך כדי עידוד נהיגה אחראית בקרב הצרכנים.

עם הסרת מגבלות הממשלה על קיום דרייב-אין, הכריז מותג הבירה על קיום הקרנה מיוחדת של גמר ליגת האלופות בהתאם להנחיות. בהקרנה החגיגית יהיו כ-200 רכבים כשבכל רכב עד 3 אנשים (או בהתאם להנחיות המשתנות).

זוהי השנה הרביעית בה מקיים מותג היינקן פעילות לגמר ליגת האלופות, ומדובר באירוע הדרייב-אין הראשון בעולם הספורט בישראל. מתחם האירוע יצויד במסך בגודל 7X13 מטר, מערכת סאונד מתקדמת וציוד נוסף ליצירת חוויית ספורט בלתי נשכחת.

כרטיסים לאירוע יהיה ניתן לרכוש באתר BLEND (לחצו כאן). בנוסף, בפעילות ייעודית מטעם "היינקן" יהיה ניתן לזכות בכרטיסים להקרנה, ואף באפשרות לראיין את ג'ון טרי בלייב במחצית האירוע.

טרי, כיום עוזר המאמן של אסטון וילה האנגלית, יתארח בשידור וידיאו לייב במחצית המשחק. מספר זוכים שישתתפו בפעילות המותג המקדימה יזכו לראיין אותו אל מול הקהל, כאמור, בשידור חי.

לקפטן ובלם העבר האגדי של צ'לסי, אשר שיחק בשורותיה בין השנים 1998-2017, יש מעל ל-500 הופעות בהן כבש 41 שערים. כמו כן, טרי זכה עמה חמש פעמים באליפות הפרמייר ליג האנגלית, ארבע פעמים בגביע האנגלי וזכה להניף את גביע ליגת האלופות וזכיה אחת בליגה האירופית. טרי גם שימש כקפטן הנבחרת האנגלית שאותה ייצג ב-78 משחקים.

אורי אלדר, מנהל שיווק חטיבת הבירות בטמפו: "החיבור של היינקן לליגת האלופות הפך למסורת שמוכרת לקהל חובבי הספורט בישראל. על אף ש-2020 הציבה אתגרים לא פשוטים החלטנו גם השנה להביא לחובבי הספורט בישראל חוויית כדורגל של פעם בחיים: צפייה ראשונה מסוגה במתחם דרייב-אין והופעת אורח של אגדת הכדורגל ג'ון טרי".

היינקן דרייב-אין אלופות, 23 באוגוסט 2020, חוות רונית. פרטים נוספים באתר.