עם הידיעה ששתי הקבוצות הנאבקות איתה על האליפות הפסידו אתמול (שבת), תנסה ב-20:55 מכבי תל אביב לחזור מהמפגש בסמי עופר מול מכבי חיפה עם ניצחון ולצמק את הפער בצמרת לכדי נקודה אחת.

החניכים של פאקו אייסטרן ערכו את האימון המסכם, וגם הפעם החליט המאמן להשאיר מחוץ לסגל את החלוץ, ברק יצחקי, שחזר לכשירות מלאה, וכמו כן את הקשר דן אייבינדר שאף הוא חזר מפציעה ועדין לא מוצא את מקומו אצל המאמן הספרדי.
שחקני הקבוצה ייתכנסו בשעה 13:00 במלון בחיפה שם ינוחו לקראת המשחק וצפויים לצפות בחומרים של הקבוצה של בלבול כדי לקבל דגשים אחרונים.

ההתלבטות הגדולה של הצוות המקצועי נוגע לשיטה הטקטית בה ייבחרו לעלות כאשר האפשרויות מתחלקות לשתיים:
  
האפשרות הראשונה היא לפתוח עם שני קשרים אחוריים, מיטרוביץ' ואיגייבור ולצוות אליהם את ערן זהבי לקישור, מה שיפנה מקום בחוד ההתקפה אותו צפוי למלא במקרה הזה ברק בדש שישחק לצידם של דור מיכה בימין וטל בן חיים משמאל.

אם פאקו יחליט ללכת, שוב, על הרכב הגנתי יותר, הוא צפוי לעלות בדיוק באותו ההרכב שסיים בתיקו 0:0 מול הפועל ב"ש במחזור הקודם.
  
הביקורת על אייסטרן במועדון אמנם נאמרת בשקט ובשיחות סגורות, אבל ניתן לומר כרגע ששביעות הרצון של הצהובים מהמאמן היא לכאורה בינונית והמשחק הערב מול חיפה, יהווה מבחן רציני מאד לספרדי מבחינת ניהול המשחק.
 
"הוא מדבר על זה שאחרים צריכים לכבוש חוץ מזהבי כדי שנתקדם, אבל הוא לא ממש סופר את כל החלוצים שלנו", אמר מקורב למכבי והוסיף: "הגיע הזמן שהוא יראה קצת יכולות שיפתיעו את היריבה, שנראה שוטפים ויצירתיים ולא שבלונים שמבוססים על שחקן אחד בלבד".

30 אלף צופים ימלאו שוב את האצטדיון מהם 3500 אוהדי מכבי תל אביב. מכבי חיפה והמאמן החדש מרקו בלבול ממשיכים בניסיונות לגבש הרכב קבוע וסדר מחדש בקבוצה.
  
הבוקר החל מוחמד קמארה מסיירה ליאון את הבדיקות הרפואיות שלאחריהם יחתום עד תום העונה, במהלך שיזרז את השחרור של הקשר הספרדי, מיצ'ל, שמתוכנן בכל זאת לפתוח בהרכב.
  
רכבת השינויים במערך האחורי מוציאה משם את המגנים אוראל דגני ושמואל שיימן לטובתם של אייל משומר וטאלב טוואטחה, דקל קינן ישוב לספסל המחליפים ואת עמדת הבלמים ימלאו אדין צ'צאליץ' ומתן אוחיון. דגני יעבור קדימה וישחק כקשר אחורי.
  
בהתקפה יוצב כחלוץ שפיץ בודד וויאם עמאשה, כשמעון אבוחצירה, והפצועים יוסי בניון וקובי מויאל לא יהיו בסגל.
  
ההרכבים המשוערים:
  
מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, אדין צ'וצאליץ', מתן אוחיון, טאלב טוואטחה, מיצ'ל, אוראל דגני, חן עזרא, רובן ראייס, עידן ורד, וויאם עמאשה.
  
מכבי תל אביב: פאבלו קולינאס, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ', נוסא איגייבור, דור מיכה, ערן זהבי, טל בן חיים.