אלי כהן דיבר על דרך חדשה, אלא שהדרך הזאת עוד ארוכה מאוד. המאמן שערך את הופעת הבכורה בהפועל תל אביב לא ירצה לזכור אותה אחרי שהקבוצה שלו עפה הערב (רביעי) מגביע המדינה אחרי שהושפלה בבית מול הפועל כפר סבא מהלאומית עם הפסד 2:0. 
האדומים אמנם נראו קצת יותר טוב ממה שנראו בשבועות האחרונים, אבל אם זה לא מספיק מול קבוצה מליגה נמוכה יותר, שאלוהים ישמור עליהם בשבוע הבא מול מכבי תל אביב.
כבר אחרי 9 דקות עלו האורחים מהשרון ליתרון משער של אלירן סיימון. ההגנה של הפועל התקשתה להרחיק כדור פשוט והבן של ירה פצצה לרשת הגבוהה.

האדומים התאוששו מההלם והחלו ללחוץ, אבל הלחץ הזה לא הוביל להזדמנויות ממשיות. הרכות בחלק ההתקפי, גם אחרי כניסתו של דודו ביטון, היתה משמעותית ולמעט הצלות של אוהד כהן פה ושם, הוא לא הרגיש מאויים.
העונה של הפועל תל אביב ממילא היתה בנויה על הגביע, אז עכשיו כל שנותר לה הוא לשמור על עצמה עד סיום העונה, כדי שההפסד המביך הזה יהיה הרע במיעוטו.
בהפועל החתימו את הבלם הניגרי בן ה-20, אבומינה איזוובו שהרשים את אלי כהן ומתאמן עם הקבוצה מזה מספר שבועות. 
דקה 9 - 0:1 להפועל כפר סבא: על היכולות הלא קיימות של הגנת הפועל אנחנו שומעים מתחילת העונה, כדור פשוט שהרביעייה האחרוית לא הצליחה להרחיק נפל כפרי בשל לאלירן סיימון שירה לרשת הגבוהה.
שחקני כפר סבא חוגגים בבלומפילד את השער הראשון של אלירן סיימון
בדקה ה-27 הגיעה ההזדמנות הראשונה של הפועל תל אביב. גילי ורמוט קיבל כדור טוב מחוץ לרחבה ובעט שטוח וחזק לפינה של אוהד כהן, אלא שהשוער האורח זינק טוב והדף לקרן.
האדומים המשיכו לשלוט במרכז השדה, אבל היו חסרי תכלית בחוד. באלדה הראה ניצוצות של יכולת אישית, אבל נראה שהוא עדיין לא בכושר.
עם פתיחת המחצית השניה ערך אלי כהן חילוף כפול במדי האדומים כשישראל זגורי ושי אבוטבול הוחלפו בדודו ביטון ומשה אוחיון. 
הפועל תל אביב המשיכה ללחוץ את שערו של אוהד כהן. באלדה ניסה פעמיים בנגיחות להכניע את השוער.
הרכבים:
הפועל תל אביב: אפולה אדל, מוחמד אבו אל היג'ה, סארי פאלח, מתן אוחיון, אברהם צ'קול, שי אבוטבול (דודו ביטון 46), פליפ אבו מנה, גילי ורמוט, ישראל זגורי (משה אוחיון 46), רמזי ספורי (שגיב יחזקאל 70), אמידו באלדה
הפועל כפר סבא: אוהד כהן, איתי טואף, עמיר נוסבאום, ברנקו מיכאלוביץ', סמי אלייקים, אלירן סיימון (רז כהן 70), בן כוואז, עידן דוד, עומר פדידה, רן יצחק