מנחם קורצקי דיבר על חיזוק לבית"ר ירושלים, הבעלים אלי טביב לא אהב את הביקורת ושלח אותו הביתה. גיא לוי רק מונה והנה כבר החיזוק הראשון לקבוצה מהבירה - ליביו אנטל, חלוץ רומני בן 25 ששיחק בעונה האחרונה  בגאנצ'לרבירליג'י הטורקית. הוא רשם 4 הופעות בלבד וכבש שער אחד.

מדובר בחלוץ נמוך יחסית (1.78) שהעונה היתה הראשונה שלו מחוץ לרומניה. עד המעבר לטורקיה הוא שיחק בוואסלוי וכבש בה 20 שערים ב-63 הופעות. עוד קודם לכן הוא שיחק באוטלול גאלאץ וכן בליגה השניה ברומניה.

ית"ר ירושלים שבמקום השמיני עם 23 נקודות תארח הערב באצטדיון טדי את הפועל קריית שמונה שבמקום השני עם 42 נקודות במשחק שיפתח את הקדנציה של גיא לוי על הקווים. שידור חי של המשחק החל מ-20:15 בספורט1. 
  
היציע המזרחי יישאר סגור כעונש על אירועי המשחק מול מכבי נתניה. לוי יבצע מספר שינויים בהרכב הפותח כשהספרדי ססאר ארסו ישוב למרכז ההגנה על חשבונו של טל כחילה, החלוץ, איציק כהן שהורחק נגד מכבי נתניה יוחלף על ידי תומר סוויסה.
 
 לקו הקדמי של הקישור יחזור לאחר תקופה ארוכה על ספסל המחליפים דני פרדה כשגם לידור כהן שנדחק במחזורים האחרונים לספסל יזכה לדקות משחק משמעותיות. השחקנים שמקומם בהרכב אינו מובטח הם חנן ממן ואופיר קריאף.
  
הפועל קריית שמונה רוצה לשוב, ולו זמנית, למקום הראשון עד להשלמת משחקה מחר של מכבי תל אביב נגד הפועל תל אביב. הקשר, אדריאן רוצ'ט, שסיים עונש הרחקה בשל כרטיס אדום צפוי לחזור להרכב.
  
ההרכבים המשוערים:
  
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, זאב חימובייץ', ססאר ארסו, דושאן מאטוביץ', קלודומיר פריירה, שלומי אזולאי, חידור כהן, (אופיר קריאף), דני פרדה, עומר אצילי, תומר סוויסה.
  
הפועל קריית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, שיר צדק, קאסיו פרננדס, טובראנו פינאס, מינדאוקס פאנקה, וובה בראון (אדריאן רוצ'ט), רועי קהת, אופיר מזרחי (אחמד עאבד), דויד מנגה, רוג'רס קולה