ית"ר ירושלים ניצחה הערב את קריית שמונה 1:3 וסיפקה לאלי טביב תירוץ טוב לחילופי המאמנים התמוהים שביצע. גיא לוי בוודאי לא חלם על פתיחה מעולה כזאת, שחילצה את המארחת מרצף של שלושה משחקים ללא ניצחון.

 

סליחה, סגנית המוליכה היא שהפסידה את המשחק. העייפות ממשחק הגביע מול מכבי חיפה (1:3 בפנדלים לק"ש) ניכרה היטב בשחקניו של ברק בכר. שיר צדק, אחד הבלמים הטובים בארץ, כבש פעמיים ל...שער שלו.  גם בכר בעצמו ביצע טעות קשה כשמיהר בחילופים וקיבל את המגן פיניאס, מדדה על רגל אחת ונשאר במגרש.

 

פרננדס עם תומר סוויסה. משחק שקול במחצית הראשונה

 

 

היציע המזרחי אמנם היה סגור, אבל נציגיו האותנטיים בכל זאת סיפקו את שלהם כשירקו על החלוץ אחמד עאבד ולימדו שוב עד כמה טביב אכן נלחם בתופעות המכוערות האלה.

 

לסיכום משחק חלש שהניב ארבעה שערים ושירת פרט לבית"ר את מכבי תל אביב. ניצחון מחר (שני) בדרבי על הפועל יעניק לשחקניו של פאקו אייסטראן יתרון של ארבע נקודות בפסגה.

 

מהלך המשחק

 

דקה 24, 0:1 לבית"ר - אזולאי הגביה כדור קרן שפגע באופיר מזרחי ומשם בשיר צדק ולרשת. שער אומלל  שגאל את המשחק משעמום מוחלט.

 

 

דקה 27, 1:1 - רוצ'ט פרץ לרחבה משמאל ובעט לפינה הימנית. קליימן לא סגר את הפינה ולא הגיב.

 

דקה 36 - דסה הגביה מימין וחיימוב בעיתוי מעולה הקדים לא פחות מארבעה בית"רים והרחיק.

 

דקה 41 - מנגה הסתובב על המקום וירה מ-16 מ' מעל לשער.

 

דקה 51 - עאבד הגביה, קהת נגח וקליימן הדף.

 

 

* עאבד הוחלף ו"זכה" למטר יריקות מאוהדי בית"ר

 

דקה 56 - צדק קיבל הזדמנות להחזיר חוב לקבוצתו, אבל בעט בשלומיאליות לחוץ.

 

דקה 62 - מתפרצת של בית"ר אבל ממן בזבז בבעיטה סתמית לשמיים.

 

דקה 77 - עוד מתפרצת של בית"ר, ממן העביר רוחב ושיר צדק, כמו חלוץ גדול, גלש ושלח את הכדור לשער שלו.

 

דקה 90+2 - עוד מתפרצת של בית"ר הסתיימה בבישול של לידור כהן לקריאף שגלגל לרשת מול חיימוב חסר האונים.

 

הרכבים

 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, זאב חיימוביץ', ססאר ארסו, דושאן מאטוביץ', קלודומיר פריירה, שלומי אזולאי (חנן ממן 46), אופיר קריאף, דני פרדה, עומר אצילי, תומר סוויסה (לידור כהן 67).

 

הפועל קריית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, שיר צדק, קאסיו פרננדס, טובראנו פינאס, מינדאוקס פאנקה, אדריאן רוצ'ט (דור ג'אן, 62), רועי קהת, אופיר מזרחי (רוג'רס קולה 46), אחמד עאבד (עאהד עזאם 52), דויד מנגה.