המחזור ה-22 בליגת העל יצא לדרך בשעה זו באצטדיון בלומפילד ביפו, כאשר מכבי חיפה מארחת את מ.ס אשדוד (ישיר בספורט2).

כידוע, בעקבות התפרעות האוהדים הירוקים במשחק הליגה מול הפועל ב"ש, ספגה הקבוצה עונש רדיוס ועל כן המשחק נערך במרכז הארץ ולא בצפון. תחילה משחק הרדיוס היה אמור להיערך נגד הפועל חיפה, אלא שמכבי חיפה הצליחה בבית הדין להקדים את העונש למשחק מול הקבוצה של ניר קלינגר.
מכבי חיפה ניצחה פעם אחת בלבד בשמונת המשחקים האחרונים שלה, דווקא מול הפועל ב"ש אז ספגה את עונש הרדיוס, וכדי לשוב למסלול הניצחונות מציג מרקו בלבול הרכב התקפי למדי הכולל את יוסי בניון, חן עזרא, וכן את שני החלוצים שפותחים לראשונה יחדיו בהרכב, איתי שכטר ואלירן עטר.

אייל משומר ועידן ורד לא בסגל למשחק בעוד אביחי ידין, שעד לאחרונה היה ברשימת "המנודים" וישב ביציע, פותח לראשונה העונה בהרכב במקומו של גוסטבו בוקולי.
מ.ס אשדוד מתייצבת למשחק הערב ללא גדי קינדה המוצהב ומיקי סירושטין שעדיין לא החלים לגמרי מהפציעה שלו. שי חדד, שהגיע מפטרולול הרומנית בחלון ההעברות, יתחיל על הספסל ועשוי להשתלב במשחק. שחקן נוסף שהגיע לאחרונה, ניקולס פלצ'וק, הרכש ממכבי פתח תקווה שערך הופעת בכורה בשבוע שעבר, ממשיך ב-11. 
מהלך משחק:
כ-5,000 צופים בלבד הגיעו לאצטדיון בלומפילד.
דקה 5: חן עזרא בבעיטה מרחוק פספס את המסגרת אך האחראי על הניסיון הראשון להבקיע במפגש.
דקה 8, 0:1 למכבי חיפה: אביחי ידין מסר כדור ארוך ומצא את יוסי בניון, שהוריד נפלא עם החזה לאיתי שכטר - החלוץ ניצל טעות של יאיא פטי כדי לחלוף על פניו ולהקפיץ מעל מרציאנו פנימה. שער בכורה שלו בירוק, מכבי חיפה קטעה רצף של כ-520 דקות ללא שער שדה.
דקה 18: טאלב טוואטחה הגביה מאגף שמאל, אופיר מרציאנו תפס אוויר וחן עזרא לא ניצל זאת ונגח החוצה.
דקה 20, 0:2 למכבי חיפה: אלירן עטר פרץ מאגף שמאל לכיוון הרחבה, בניון עשה עקיפה וזכה לקבל את הכדור ומשם הדרך לבישול השני שלו במשחק הייתה קצרה. הקפטן הרים את הראש ומצא את חן עזרא, שמכ-14 מטר בעט כדור חד לתוך הרשת.
דקה 36: אלכסנדר דוידוב לא הצליח להתאושש מפגיעה שספג והוחלף על-ידי ישראל ראש.
דקה 56, 0:3 למכבי חיפה: הכדור יצא מתחומי המגרש אך צוות השיפוט פספס זאת וניסיון ההרחקה של ורטה כשל והכדור הגיע היישר לרגליו של חן עזרא, שמסר ימינה לקמארה שביצע הטעיה מצוינת ובעט לפינה הרחוקה מכ-18 מטר, כדור ששינה כיוון והכניע את מרציאנו. שער בכורה גם לקשר שהגיע מבולטון בינואר.
דקה 60: אברהם פאס היה קרוב גם הוא לכבוש שער בכורה במכבי חיפה, אך נגיחה שלו ממטרים ספורים לא מצאה את המסגרת.
דקה 76: ראיוס שעלה מהספסל בהגבהה מצוינת בדיוק לראשו של איתי שכטר, שנגח וסחט ממרציאנו הצלה לקרן.
דקה 80: אלירן עטר היה צריך לכבוש את הרביעי של קבוצתו והראשון שלו במכבי חיפה, אלא שהבעיטה שלו הייתה חלשה מדי ומרציאנו הדף.
דקה 83, 0:4 למכבי חיפה: אלירן עטר הצטרף לחגיגת כובשי שער הבכורה, אחרי שאלעד גבאי חילץ כדור בתוך רחבת אשדוד והחלוץ שהגיע מריימס התגבר על השומר ובעט בעוצמה כדור אלכסוני לרשת.
דקה 87: אלירן עטר שוב היה קרוב לשער, אלא שאחד על אחד שלו מול מרציאנו הסתיים בהדיפה נפלאה של השוער לקרן. מסירת 'ראבונה' נפלאה של ראיוס לחלוץ.
דקה 90, 0:5 למכבי חיפה: רוחב של טוואטחה מאגף שמאל נהדף למרכז הרחבה על-ידי מרציאנו, עזרא התכבד בשער השני שלו במשחק אחרי שדייק מקרוב. אחד משעריו הקלים בקריירה.
הרכבים:
מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אלעד גבאי, אברהם פאס, אוראל דגני, טאלב טוואטחה, מדו קאמרה, אביחי ידין (מיצ'ל 62), חן עזרא, יוסי בניון (רובן ראיוס 66), איתי שכטר (שון ויסמן 81), אלירן עטר.
מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, גל בראל (שי חדד 69), ג'ון אושינאווה, אלכסנדר דוידוב (ישראל ראש 36), טום מונד, בני מושל, מיכאל אוחנה, ניקולס פלצ'וק, ירו בלו.