עוד מאמן הולך הביתה. ראובן עטר פוטר הבוקר (שני) מתפקידו כמאמן הפועל חיפה ומי שמונה במקומו הוא כוכב העבר של הקבוצה, טל בנין.



יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה, החליט להרים ידיים ואחרי סדרת הכישלונות האחרונים של הקבוצה שכללה ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, החליט להפסיק את הגיבוי שנתן לעטר במהלך העונה ולפטרו מהתפקיד.



על כץ היו לחצים גדולים ממספר גורמים בתוך הקבוצה לעשות את השינוי עוד לפני המשחק מול מכבי תל אביב בשבת, ואחרי לבטים רבים החליט לעשות את הצעד.



"הבעלים יואב כץ החליט לסיים את תפקידו של ראובן עטר כמאמן הקבוצה. המועדון מודה לעטר על התקופה בה עבד בקבוצה ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך", נמסר בהודעה רשמית מטעם המועדון. מאיר בן מרגי, שהיה עוזרו של עטר בקבוצה, יישאר בתפקיד וישמש כעוזרו של בנין.



עטר מונה למאמן הקבוצה בקיץ האחרון והחליף בתפקיד את שלומי דורה. עטר, שלא אימן שנה אחרי הכישלון במכבי חיפה השיג 22 נקודות בלבד מתחילת העונה. במהלך העונה עוד חשב כץ להחליף את עטר, אולם אחרי מספר שיחות ביניהם, הוחלט לתת לו את הקרדיט להמשיך.



מחליפו טל בנין גדל בהפועל חיפה ושיחק במועדון. הוא שימש עם פרישתו ב-2006 כעוזר מאמן במכבי פתח תקווה, היה מאמן נבחרת הנערים ומאמן ראשי בהפועל חיפה, מכבי נתניה ומכבי אחי נצרת.