מכבי תל אביב משלימה את הכנותיה למשחק הערב (20:50) באצטדיון בלומפילד נגד הפועל קריית שמונה. כהרגלה, ערכה הקבוצה אימון טקטי בקריית שלום ותצא לאחריו לבית מלון. המאמן פאקו איסטראן טוען כי המשחק היום אינו "משחק העונה" של קבוצתו אשר תפגוש בהמשך עוד 4 פעמים את היריבה מהצפון (פעמיים בפלייאוף ופעמיים בגביע המדינה).

"זה בהחלט משחק עונה מבית היוצר של הכדורגל הישראלי. אם נפסיד, ק"ש תעבור אותנו ותעלה למקום הראשון" אמר אחד משחקני הקבוצה. ניצחון צהוב יפתח פער של 5 נקודות ועשוי לפתוח מומנטום שספק אם הבחורים של ברק בכר יוכלו לעצור.
  
בקבוצה מאמינים כי בלומפילד יהיה מלא למרות שהמשחק מתנגש במועדו עם משחק חצי גמר גביע המדינה בכדורסל בין מכבי תל אביב למכבי חיפה.
  
אוהדי הקבוצה עוסקים ב'חידון' המאמן פאקו והחשיבה המקצועית שלו בנושא שיטת המשחק. בקבוצה עדיין קיימת תסיסה שקטה סביב ההתנהלות המקצועית של המאמן במשחק התיקו 3:3 נגד מכבי נתניה. אתמול נשמע פאקו משועשע כשנשאל לגבי ההרכב הפותח וקבע נחרצות: "השחקנים, וגם הצוות שלי, לא יודעים מה ההרכב שאותו אפרסם רק באספת הקבוצה שעה וחצי לפני שריקת הפתיחה".

בכל מקרה, פאקו ייחסר את החלוץ המורחק, טל בן חיים, שלא יהיה בסגל. ערן זהבי, שלא פתח מול נתניה יחזור להרכב: "פאקו מבין שאסור למתוח יותר את החבל עם זהבי", טען מקורב לקבוצה. הרכש גילי ורמוט עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. 
  
הרכב משוער: פאבלו קולינאס, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גארסיה (דור פרץ), עומרי בן הרוש, מהראן ראדי, ניקולה מיטרוביץ', נוסא איגייבור, גילי ורמוט, (דור מיכה), ערן זהבי, עדן בן בסט.