כבי תל אביב ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה לקראת משחק הליגה הקרוב מול הפועל חיפה ביום שבת (שידור חי בספורט1 וב-HD החל מהשעה 19:05). פאקו אייסטראן נראה מחויך מהרגיל על הבוקר, אבל יצא בהתקפה קשה נגד אלון יפת.

 

 

"השופט התנצל על מה שאולי היה לדעתכם פנדל", אמר מאמן מכבי ת"א על תפיסת החולצה של שמעון אבוחצירה מקריית שמונה, "אבל אם זה פנדל – אז כל קרן היא פנדל בפוטנציה בגלל כל התפיסות שקורות ברחבה. אי אפשר לבקש סליחה על כל טעות. אם נעשה את זה, לא יהיה לזה סוף. לא אמרתי מילה על הפאול שהיה על ערן זהבי בשלהי המחצית הראשונה שהצדיק שריקה לפנדל - על זה לא שמעתי את השופט מתנצל".

 

זהבי מתוסכל. היה פנדל? לדעת פאקו, אין ספק (עדי אבישי)

 

פאקו הוסיף גם דוגמאות ממשחקים קודמים: "לא אמרתי מילה על השוער של הפועל באר שבע, שבפנדל של זהבי יצא מחוץ לקו השער וגם לא על השוער של הפועל תל אביב, שנגע בבירור בידו מחוץ לרחבה. אני לא חושב ששופטים צריכים לבקש סליחה אחרי טעויות. אני חושב שגם אנחנו נפגענו העונה. אל תשכחו שהפסדנו נקודות בדרבי על משהו שלא היה תלוי בנו".

 

על היריבה הקרובה, הפועל חיפה, אמר: "אני לא חושב עליהם יותר מדי, כי אני לא יכול לדעת אם הם ישנו את השיטה בעקבות החלפת המאמנים. אני מתעסק בקבוצה שלי. הפועל חיפה מטפלת טוב בכדור, אבל לא משיגה תוצאות טובות וחסר לה איזון".

 

יפת. "אם זה היה פנדל - כל קרן היא פנדל בפוטנציה" (עדי אבישי)

 

גם גל אלברמן התייחס לעניין השופטים: "טעויות הן חלק מהמשחק, של שופטים, שחקנים או מאמנים. אני לא חושב שצריך לצאת בהתנצלות בכל טעות. חשוב שכולם יבינו שזה חלק מהמשחק. אל תציגו את זה כאילו מכבי תל אביב זכתה וקרית שמונה נפגעה. לא צריך לייחס לזה חשיבות כמו שייחסו".

 

על יכולת הקבוצה אמר הקשר: "מנסים ליצור משברים או לעשות השוואות, אבל אנחנו בתקופה טובה ומשיגים את התוצאות. יש כאן שחקנים טובים ואם המאמן לא מרכיב אותך במשחק אחד או שניים, צריך להבין שיש שחקנים אחרים שהמאמן חושב שצריכים לשחק מול יריבה מסוימת. לכל משחק יש תוכנית שונה. אין היום שחקן שסובל מחוסר ביטחון או תחושה שהמאמן לא מחזיק ממנו כמו שמנסים לצייר לפעמים".