פאקו אייסטראן, מאמן מכבי תל אביב, לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. האכזבה מהבסקי החלה עוד לפני המשבר שפקד את הקבוצה (שלושה משחקים ללא ניצחון, שתי נקודות מתשע אפשריות), אבל האירועים האחרונים הובילו את מיץ' גולדהאר לדרוש הסברים על היכולת הלא משכנעת מג'ורדי קרויף.


"לגולדהאר יש שאיפות ללכת בגדול בעונה הבאה, לעשות מהפך בקיץ שיוביל  את מכבי לליגת האלופות. אסור שבגלל מאמן כזה הוא לא יגשים את השאיפות שלו", אמר הערב מקורב למועדון.

 

וכך, למרות שפאקו עדיין מוביל את הטבלה הוא לא מוצא לצדו אף תומך בקרב אנשי ההנהלה. עוד לפני ההפסד הערב 2:0 להפועל חיפה שמע גולדהאר דברים מגורמים במועדון על ההתנהלות של המאמן מול שחקניו הבכירים ולא אהב מה ששמע.

 

השחקנים עצמם זעמו לקרוא הערב את ההסברים שנתן המאמן להפסד. "אנחנו מבולבלים ולחוצים? אולי בגלל ההחלטות החלשות של פאקו בנושא שיטת המשחק והחילופים הלא מקצועיים וחסרי ההסבר שהוא מבצע כשהוא בלחץ", אמרו השחקנים למקורביהם.

הדיון בהארכת חוזהו של אייסטראן יתקיים במהלך החודש הבא, אלא שבניגוד לפאולו סוזה ואוסקר גרסיה, שמכבי תל אביב חפצה ביקרם וביקשה שימשיכו, הפעם איש אינו מבין את ההתנהלות של המאמן. קרויף עצמו מתקשה להבין את השינויים הרבים בהרכב, החילופים הלא טובים וביטולו של ערן זהבי כמנהיג הקבוצה.

 

"אין מאמן בעולם שיגיד דברים כאלו על מסי, איברהימוביץ', ריברי, רונאלדו וכוכבים אחרים", אומר שחקן בקבוצה למקורביו, "מהיכן הביא אייסטראן החוצפה להגיד לתקשורת כי איש אינו יודע את ההרכב עד התדרוך באספה שלפני המשחק. מה המסר שהוא מעביר בכך לשחקנים שלו?".

 

הקשר ניקולה מיטרוביץ' שאמר לשופט זיו אדלר "פאק יו", יעמוד בפני ועדת משמעת של ההתאחדות וצפוי להרחקה של שלושה משחקים. הסרבי נכנס בסיום לחדרו של השופט והתנצל על אמירתו.