אחרי ארבעה משחקים ברציפות בלי ניצחון, החליט פאקו אייסטראן לנסות את מה שעבד בגביע המדינה ולתת לשחקניו יום חופש לפני המשחק. הניסיון עבד ולראשונה זה חמישה משחקים הצהובים חוזרים עם ניצחון 0:2 על בני סכנין.

אל תטעו, מכבי ת"א עדיין לא חזרה לעצמה. היא פגשה היום יריבה עייפה שקיוותה לחזור לצפון עם הפסד מינימאלי וכמעט ולא ניסתה לאיים על שערו של חואן פאבלו שחזר מפציעה.

 

הצהובים יכולים להודות לקוון שבתאי נחמיאס שאישר את השער הראשון של ערן זהבי (45+2) בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. השער שחרר הרבה לחץ אצל שחקניו של אייסטראן, אך הם עדיין לא היו מספיק מדויקים ליד השער. גם השער השני של דור מיכה (82), הגיע מטעות של השוער רן קדוש שזינק מאוחר מידי לכדור.

 

הצהובים הגדילו לארבע נקודות את הפער מקרית שמונה שישחקו מחר מול באר שבע ויאחלו הצלחה לשתי הקבוצות, מכיוון שביכולת הנוכחית הם יזדקקו לכל העזרה שהם יכולים לקבל.

 

מהלך המשחק

 

דקה 12 - אייגבור פרץ משמאל וניסה להעביר כדור רוחב לרחבה, אך איציק כהן בלם את הכדור, ספק בידו, והוא נהדף לקרן.

 

דקה 42 - זהבי בעט מ-20 מטרים כדור שטוח לפינה השמאלית, אך קדוש זינק טוב והדף לקרן.

דקה 45+2, 0:1 למכבי ת"א - ראדי מסר כדור לזהבי, ספק בעמדת נבדל, החלוץ לא חיכה לשריקת השופט וכבש את שער היתרון לצהובים.

דקה 53 - זהבי שוב ניסה לאתגר את קדוש מרחוק, אבל מצא אותו במקום.

 

דקה 61 - טל בן חיים רק עלה כמחליף, ובנגיעה הראשונה שלו כמעט כבש. הגנת סכנין טעתה פעמיים, ראדי הרים כדור נפלא לחלוץ, אבל הוא נגח החוצה. 

דקה 82, 0:2 למכבי ת"א - דור מיכה קיבל כדור על סף הרחבה, עבר שחקן אחד ובעט כדור שטוח לפינה הימנית. קדוש לא מזנק טוב והכדור חדר לרשת.

 

 

הרכבים

 

מכבי תל אביב: חואן פבלו קולינאס, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, דור מיכה, נוסא איגייבור (טל בן חיים 61), ערן זהבי, עדן בן בסט (אייבינדר, 75).

 

בני סכנין: רן קדוש, מוחמד זבידאת, איציק כהן, איאד חבשי, איגור יובנוביץ', טאמבי סגס (איסמעיל ריאן 63), חמד גנאים, דייגו קאצ'בה, מוחמד כליבאת (אבו לאבן, 79), מוחמד גאדיר, פירס מוגרבי.