מכבי תל אביב תארח ביום שני באצטדיון בלומפילד את הפועל פתח תקווה במשחק שיוריד מסך על משחקי הסיבוב השני. בימים האחרונים עסק המאמן, פאקו אייסטראן, בשמירה על השקט לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים 1:0 והשחקנים לא דיברו על המשחק ביום שאחרי ההפסד.



המאמן הבסקי ערך שיחות אישיות עם מספר שחקנים לקראת הפועל פתח תקווה. עד יום שני יעמוד לרשותו של המאמן סגל שחקנים מלא לאחר שגילי ורמוט נמצא בשלבי החלמה אחרונים מהנקע בקרסול רגלו ויוכל להיות בסגל.



הכוונה היא להחזיר את ורמוט לפעילות כבר במשחק הפלייאוף הראשון של הצהובים. הפצועים האחרים החלימו, כך שטל בן חיים, ראדה פריצה ויובל שפונגין שלא שיחק עדיין העונה יעמדו לרשות הצוות המקצועי.



ראה כי בהרכב הפותח יהיו מספר שינויים. עומרי בן הרוש אמור להחליף את יואב זיו כמגן שמאלי, ניקולה מיטרוביץ' את דן איינבינדר בקישור. על הספסל ימתינו טל בן חיים, גילי ורמוט ועדן בן בסט.



השוער הספרדי, חואן פאבלו קולינאס, שטס לשלושה ימי חופשה פרטית בארצו אמור לשוב היום לישראל. במכבי לא קיבלו בקשה מהפועל פתח תקווה לאפשר לחסן אבו זייד, עומרי אלטמן, בן בן יאיר ודור ז'אן לשחק נגדה.



גורם בקבוצה הבהיר כי זאת מדיניות המועדון והיא לא תשתנה. במכבי תל אביב ממתינים לבואו של הבעלים מיץ' גולדהאר שאמור להיפגש עם המנג'ר ג'ורדי קרויף בנושא המשך דרכו או עזיבתו את קריית שלום של ההונדי. בקבוצה סבורים כי גולדהאר יעשה כל מאמץ להשאיר את קרויף כבר עכשיו ולעשות שקט תעשייתי במועדון במשחקי הפלייאוף העליון וחצי גמר גביע המדינה.