מורל נמוך בנבחרת ישראל לקראת האימון המסכם הערב ומסיבת העיתונאים של אלי גוטמן יממה לפני המשחק מול בלגיה (שלישי, 21:45, אצטדיון טדי).

"אם לא יהיה מישהו שירים אותנו, הדברים לא יראו טוב בטדי" אמר הבוקר אחד משחקני הסגל. מתברר שהטענות בנבחרת מופנות כלפי גורמים שונים, שמנסים לפורר את המרקם החברתי שאלי גוטמן כל כך עמל עליו והתרסק נגד וויילס (3:0).
המאמן עצמו מנסה לשוב לעמדת המנהיג כדי לארגן את הכל מחדש. אתמול גוטמן כמעט שלא היה מעורב בהעברת אימון השחרור ומי שעשו זאת היו עוזריו, יוסי אבוקסיס ואריק בנאדו.

האורות לא כבו אתמול בבית המלון של נבחרת ישראל. חלק מהשחקנים קיימו אספות ושיחות קבוצתיות בניסיון לחזור להיות הנבחרת שכל העם היה מאוחד מאחוריה. שחקן בנבחרת אמר לחבריו אמש: "כל המדינה צוחקת עלינו, הפכנו לבדיחה הלאומית. אם לא נתקן עם תוצאה טובה נגד בלגיה, הקמפיין הזה ילך לכיוונים שאיש לא האמין שיכולים להיות".
שחקנים בנבחרת מדברים על כבודם ועל חיבור מחדש. כולם מחזיקים בדעה שפרשת אלירן עטר לא השפיעה כלל על מצב הרוח וההכנה. אלי גוטמן קיים אתמול שיחות אישיות בעיקר עם השחקנים "השפופים והמדוכאים" ובראשם ערן זהבי, שהמורל שלו היה נמוך ביותר. הוא נראה מסוגר בתוך עצמו ומקורביו טענו: "זהבי נראה פגוע לאחר שהוחלף. היו שחקנים אחרים שהיו צריכים להחליף אותם".
קפטן הנבחרת, טל בן חיים, נראה פעיל בארגון הנבחרת מחדש. שחקנים טוענים כי באימון הערב יראו את הנבחרת מחוברת מחדש וזאת ללא כל קשר למי יהיו ה-11 שישחקו נגד הבלגים. בשיחות אישיות שלא לייחוס, הוסיפו שנבחרת ישראל באה למשחק נגד וויילס לא מספיק מוכנה מבחינת האמירות והראיונות הרבים שנערכו, בהם כולם דיברו על ניצחון - ולמזלם הם לא קיימו את השיחה עם יו"ר ההתאחדות, עופר עיני, בנושא מענק העלייה לאליפות אירופה בצרפת בקיץ 2016.
אלי גוטמן עסוק בניסיונות לגבש את ההרכב הסופי מול בלגיה. כבר הבוקר הוא קיים שיחת עידוד עם השוער אופיר מרציאנו, שאמור להיות השוער הראשון גם במשחק מול בלגיה. השינויים הנוספים שהמאמן מתכנן תלויים בקצב החלמתו של קשר סלטיק, ניר ביטון, שאם יעבור את מבחן הכשירות הערב באימון המסכם לאחר הטיפולים אצל רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי, הוא יפתח לצדו של ביברס נאתכו ויגרום להעברתו של שרן ייני לעמדת המגן הימני, העמדה הטבעית שלו במכבי ת"א. אחרת, תישקל מועמדותו של אוראל דגני פעם נוספת בעמדת המגן הימני.
ליד הבלם טל בן חיים ישחק רמי גרשון, שקיים אתמול שיחות עם שלושת המאמנים. גרשון כבר שיחק בעבר בליגה הבלגית נגד רוב שחקני נבחרת בלגיה, שברובם שיחקו בליגה המקומית לפני שעזבו לליגות בכירות יותר. מי שנראה במורל גבוה לקראת ההתמודדות הוא בן שהר – שמול וויילס עלה מהספסל וצפוי לפתוח בטדי במקומו של טל בן חיים ממכבי ת"א.
הרכב משוער: מרציאנו, ייני, גרשון, בן חיים, בן הרוש, ביטון, נאתכו, רפאלוב, זהבי, שהר, חמד