מחצית אחת טובה הספיקה אתמול (שלישי) לנבחרת בלגיה לנצח את ישראל 0:1 ולעלות למקום הראשון בבית. הבלגים אספו עוד שלוש נקודות בדרך להבטחת העלייה ליורו שיהיה בקיץ הבא בצרפת.

התקשורת הבלגית כמובן מפרגנת לשחקנים ולצוות המקצועי. העיתון 'האט בלאנג ואן לימבורח' כתב בשער כשהוא מראה את שחקני בלגיה חוגגים: "בחצי הדרך לפי המתוכנן". בשער הספורט של העיתון נכתב: "עם הרבה מאמץ, אבל מוליכים במקום הראשון".
 
העיתון כתב: "אנחנו במקום הראשון ומובילים את הבית יחד עם וויילס. אלה החדשות הטובות שיש לנו מירושלים. החדשות הפחות טובות שווינסנט קומפאני ספג כרטיס אדום טיפשי ולא יוכל לשחק בקרדיף נגד וויילס במשחק הבא ב-12 ביוני. המרגל שלנו במחנה הישראלי דיווח לנו עוד לפני כמה ימים שאלי גוטמן יעמיד את הכותל המערבי מול נבחרת בלגיה. האיש שלנו צדק לפחות במחצית הראשונה ואפילו החלוץ, תומר חמד, עבד מאחור בהגנה ולא יצא מקו ה-16 מטר שלהם (או כמעט לא)".

שליח העיתון, כריסטוף ליברלו, פחות או יותר קרע את גוטמן לגזרים על המחצית הראשונה ההגנתית: "המאמן שלנו, מארק וילמוטס, אמר שקבלת הפנים בישראל היתה ידידותית לבלגיה וגם במגרש עצמו המשיך אלי גוטמן להראות לנו ידידות מופלאה. היינו בטוחים שאחרי השער שבלגיה כבשה, שחקני ישראל ייצאו מהמקלט שלהם ויתחילו לתקוף, אבל זה לא קרה עד למחצית. בחצי השני שיחקנו בטיפשות כשקומפאני מול עיני השופט משך בחולצה של ערן זהבי וקיבל צהוב שני ואדום". 
ראדג'ה ניאנגולן נבחר בעיתון למצטיין עם הציון 7 אותו קיבל גם טיבו קרוטואה. ניקולאס לומברטס, מרואן פלאיני ודנייר בהפועת בכורה קיבלו אף הם ציון 7. אגב, הבלגים זלזלו בנבחרת ישראל ולא העניקו לה ציון. לפחות לא העיתון הזה.
 בעיתון אחר, 'האט ניוסבלדט', נכתב: "עשרה שדים אדומים נמלטו ממבוכה בישראל". בשער הספורט של העיתון נכתב: "אנחנו ראשונים בבית, אבל הכרטיס האדום מקלקל את החגיגות".
 העיתון הזה הועיל בטובו לתת ציונים גם לישראל. מרציאנו, גרשון, ביטון, זהבי, שהר ורפאלוב קיבלו ציון 7, השאר 6. בבלגיה קומפאני זכה לציון 4 בגלל האדום. טיבו קורטואה היה המצטיין עם 8. שליח העיתון, לודו וואנדוולה, אמר: "המטרה של בלגיה לעלות למקום הראשון הושגה. במחצית השנייה ישראל שיחקה עם הרבה להט וכמעט השוותה והאדום של קומפאני יכול להוות בעיה מול וויילס". 
 
אדן הזאר הגיב לעיתון על החלפתו: "וילמוטס החליף אותי בגלל שהייתי עייף. אני חושב שרק גרמניה וארגנטינה מקדימות אותנו היום בדירוג העולמי וזה אומר הכל. עכשיו אני הולך להשווייץ עם זה בחדר ההלבשה של צ'לסי, כי אין לנו בצ'לסי שחקנים מגרמניה או מארגנטינה".
 אקסל ויטסל היה השחקן הכי לחוץ אחרי המשחק להגיע מהר ככל האפשר חזרה לבלגיה שם חברתו, רפאלה שאבו, ילדה את בתם מארי-לי. הוא שלח לה הודעה בטוויטר: "תחזיקי מעמד אני מגיע" וגם כתב בטוויטר: "ניצחון חשוב מאוד ו-3 נקודות. תודה רבה לכל האוהדים על התמיכה שלהם בנו".
ה'גטזט ואן אנטוורפן' הראה את שחקני ה"שדים האדומים" חוגגים תחת כותרת עם מילה אחת: "מוליכה". שחקני ישראל קיבלו ציונים טובים מהעיתון כשמרציאנו, גרשון, ביטון, זהבי ושהר עם ציון 7, השאר 6. בבלגיה קורטואה 8, אבל קומפאני 4, ויטסל, פלאיני ובנטקה רק 5. בכל הקשור לציוני השחקנים היינו טובים יותר גם בעיני הבלגים. עוד נחמה קטנה.