מכבי תל אביב תשוב מחר להתמודד בליגת העל לאחר פגרה של שבועיים בשל משחקי הנבחרות. היריבה תהיה לא אחרת מאשר הפועל באר שבע, שמסתמנת כיריבה העיקרית במרוץ אל התואר.


"גילי ורמוט ויצחקי פצועים, ברק יצחקי קרוב להיות כשיר, אבל פריצה כשיר לחלוטין". כך פתח פאקו אייסטראן את מסיבת העיתונאים הקבועה של הקבוצה. " אני צופה שיהיה משחק קשה. באר שבע היא מתמודדת על התואר ושני המשחקים הקודמים שלנו איתם היו קשים. נצטרך לשחק ברמה גבוה כדי לנצח".

 

"זה המשחק הכי החשוב שלנו כי זה המשחק הקרוב. כל משחק בפלייאוף העליון הוא חשוב, אבל זה  משחק על שלוש נקודות ולא שש. גם אם ננצח במשחק אנחנו עדיין יכולים להפסיד את האליפות, אסור לנו להוריד את הרגל מהגז עד שנבטיח סופית את האליפות. נהיה חייבים להיות מפוקסים במשחק הזה, באר שבע היא קבוצה טובה".

אני לא אחראי ליכולת בנבחרת ישראל שיחקה, אני אחראי למה שקורה עם השחקנים שלי. אני לא מעוניין להיכנס לנושא הזה, זאת לא אחריות שלי. אני לא דואג מהכושר של השחקנים שלי, הם שחקנים מקצוענים והם יודעים לעשות את ההפרדה. לויילס יש שחקנים ברמה גבוהה וכמה כוכבים שמשחקים בריאל, ארסנל וקבוצות מהטופ האירופי. לישראל אין אף שחקן ברמה הזאת. אנחנו מקצוענים, צריך לשמור על יציבות. בן חיים, בן הרוש, זהבי, כולם שחקנים טובים. זה לא ישתנה בגלל שבועיים פחות טובים בנבחרת"

 

"אני לא עסוק בדיווחים עלי בתקשורת. מה שיהיה בעתיד שלי לא רלוונטי, מה שחשוב זה מה שיקרה עם מכבי תל אביב. אסור לדאוג במה שיקרה שבוע הבא, אתה יכול להיות אחראי רק למה שקורה בהווה".

"אני מרגיש טוב עכשיו", אמר ראדה פריצה שחוזר מפציעה. "הייתה לי תקופה קשה עם הרבה כאבים, אני מרגיש שאני שחקן חדש עכשיו. מאוד קשה להסביר מה היה לי, אבל אני מרגיש הרבה יותר טוב".

 

"היה לי קשה מאוד בתקופה האחרונה. התאמנתי לבדי משהו כמו שישה שבועות מבלי שיכולתי לרוץ או לגעת בכדור, אבל עבדתי קשה מאוד ובשבועיים האחרונים אני מתאמן כרגיל עם הקבוצה ומשתפר".

 

"אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה מאוד. מעכשיו זה אנחנו או הם בקרב על האליפות. יש לנו יתרון בבית שלנו ואנחנו רוצים ניצחון. יש עליהם יותר לחץ מאשר עלינו. גם תיקו זו תוצאה טובה עבורנו. אנחנו לא צריכים להרגיש שום לחץ".

 

"אני לא יודע מה יקרה סיום החוזה. במשפחה רוצים שאחזור הביתה אבל קריירה של כדורגלן היא קצרה ואתה צריך לנסות להוציא ממנה את המיטב".