מכבי תל אביב ערכה את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה לפני משחק, כשהפעם היא מסיימת את הכנותיה לקראת משחק החוץ מול עירוני קריית שמונה (שני, 20:55).

הצהובים לא ניצחו בצפון בחמשת הביקורים האחרונים שלהם, בפעם האחרונה שביקרו שם הם ספגו בתוספת הזמן וסיימו ב-1:1 מול קריית שמונה במסגרת רבע גמר הגביע. גם בבלומפילד, במשחק הליגה בפברואר האחרון, ברק בדש איזן לקראת הסיום – כך שהצהובים ניצחו את ק"ש העונה בשלושה מפגשים רק פעם אחת, בגומלין רבע גמר גביע המדינה.
המאמן הבאסקי של הצהובים, פאקו אייסטראן אמר: "קריית שמונה עברה תקופה קשה בגלל פציעות, אבל זו קבוצה עם פוטנציאל ואני מצפה למשחק קשה. אנחנו נצטרך להיות בשיאנן כדי לחזור משם עם נקודות". על כך שק"ש איבדה לא מעט נקודות בתקופה האחרונה אמר: "אנחנו ידועים שהם ינסו להראות לכולם שהם קבוצה שמסוגלת לנצח אותנו".

על עתידו, האם יישאר במכבי ת"א לצד הביקורות עליו, הוסיף: "אני לא מדבר על עצמי, זה לא חשוב ברגע זה. הדבר היחיד שאני מתמקד בו כרגע, הוא הרעיונות שאני רוצה להטמיע בקבוצה. כל השאר זה בזבוז זמן ואנרגיה. אני יודע למה אני מסוגל ומה הפוטנציאל שלי. אני לא מנסה לחנך אף אחד, אני רוצה לשלוט במשחק ולא לשחק על מתפרצות".
המאמן התייחס גם ליובל שפונגין, שעדיין לא ראה דקות העונה בליגה: "זאת עונה קשה מבחינתו. הוא מחלים מפציעה, מתאושש, ובסוף השבוע לא התאמן איתנו בעקבות מחלה. יש הרבה שחקנים איכותיים בקבוצה וזה מקשה עליו".
"לאורך כל השנים שלי במכבי ת"א, תמיד קיבלתי את הגיבוי והאמונה מהצוות המקצועי. אני שמח להוכיח את המקום שלי כל פעם מחדש" אמר יואב זיו בפתיחת דבריו והתייחס ליריבה, "כנראה שגם אם נשחק באוגוסט יהיה גשום בקריית שמונה, מזג האוויר לא מפתיע אף אחד. התפקיד שלנו לבצע את ההוראות הטקטיות של המאמן. ק"ש קבוצה מצוינת ואנחנו לא מתרשמים מהדיבורים על כך שסיפור גמור. הם זקוקים לנקודות כמו שאנחנו".
המגן נשאל על חברו למגרש, ערן זהבי, ואמר: "לכל מכבי ת"א יש סגל של 24 שחקנים – כולם יכולים לשחק ביום נתון. כמו שהמאמן אמר, זה תלוי מאוד במה שקורה בשבוע האימונים. התחרות משפרת ועוזרת לכולנו, לא רק בצד המקצועי אלא גם בחדר ההלבשה. אנחנו יודעים לכבד אחד את השני, לעודד את מי שלא משחק ולתמוך במי שכן. זה שומר על חדר הלבשה בריא".