"אני רוצה לראות מכם את היכולת של המחצית הראשונה מול מכבי ת"א ולא את היכולת של המחצית השניה", כך אמר מאמן הפועל ב"ש, אלישע לוי לשחקניו לקראת המשחק הערב מול מכבי חיפה (20:30, ישיר בספורט2).

לוי, שנאלץ בשבועות האחרונים לעסוק רבות בסוגיית המשך דרכו במועדון אחרי שטרם קיבל הצעה להארכת חוזה מאלונה ברקת, עושה רושם שמעוניין לענות למבקריו במגרש כשנותרה לקבוצתו משימה מרכזית והיא זכייה בגביע המדינה. סיום עונה עם תואר בהחלט עשוי להשאיר את המאמן המוערך לעונה נוספת בווסרמיל.
לוי מתכוון לבצע לפחות שינוי אחד בהרכב הראשון לקראת המשחק הערב מול חיפה, כאשר הוא עשוי להכליל בין ה-11 הראשונים את החלוץ, שלומי ארבייטמן, על חשבונו של מאור מליקסון שישלם את מחיר היכולת החלשה שלו בשבועות האחרונים.

גם בצמרת ההנהלה, כולל הבעלים אלונה ברקת, מתוסכלים מאד מהיכולת של מאור מליקסון, שהבאתו מצרפת עולה למועדון ביוקר. מתחילת העונה מגלה הקשר יכולת ירודה במיוחד, כזו שאינה מצדיקה את השכר לו זוכה ולא מן הנמנע שבסוף העונה תסכים ברקת למכור את מליקסון לכל המרבה במחיר.
מעבר לכך, לוי יקבל בחזרה את אובידיו הובאן הרומני במרכז השדה, מה שיגרום לכך שלואיס סוארז יוסט חזרה למרכז ההגנה אחרי ששיחק בקישור האחורי בהפסד למכבי ת"א. לוהי טהא ירד לספסל.
הרכב משוער: אגי'דה, מלול, פאיוביץ', סוארז, דודזאדה, הובאן, אוגו, ברדה, בוזגלו, גבאי וארבייטמן.