למרות שהשיגו את השוויון רק בדקה ה-90, התיקו אמש עם הפועל באר שבע (1:1) הותיר את שחקני מכבי חיפה בתחושת החמצה. הירוקים פתחו רע את המחצית הראשונה, אך אחרי ההפסקה חזרו להציג את היכולת הטובה של השבועות האחרונים. מעבר להחמצת הפנדל של אלירן עטר, היו לקבוצה לא מעט הזדמנויות בדקות הסיום של המשחק, מה שהוביל לא מעט משחקני הקבוצה לומר: "זה פספוס, היינו צריכים לנצח".


בחיפה מעט מאוכזבים אמנם, אך לאור העובדה שלא הגיעו למחצית הראשונה ושיחקו במגרש חוץ קשה שבאר שבע הפסידה בו פעמיים בלבד העונה, הגדירו במועדון את המשחק כ"רע במיעוטו". הירוקים יצאו מרוצים מהתיקו של בית"ר ירושלים נגד מכבי פ"ת, ששמר על הפער מהמקום הרביעי על 3 נקודות בלבד.

 

בקבוצה החמיאו למגן שמואל שיימן, שלא קיבל הזדמנות מאז ינואר והציג אמש יכולת טובה. "שיימן היה מעולה, אבל טאלב בתקופה מצוינת גם, כך שסביר שמרקו יחזיר אותו להרכב שבוע הבא", אמרו במועדון. מעבר לכך, בחיפה הגנו על יוסי בניון שספג שריקות בוז - בעיקר במחצית הראשונה - מצד אוהדי באר שבע, לאחר שחזר אמש לראשונה לשחק בווסרמיל מאז עזב את המועדון ב-2001.

 

"האוהדים האלה כבר שרקו לו בוז בסמי עופר, כך שזה היה ברור שזה יקרה גם בווסרמיל", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "זה קצת צובט עבורו, גם אם הוא לא מראה את זה. יוסי הוא טיפוס שתמיד רוצה להיות בסדר ולא לאכזב אף אחד, אז לחזור לארץ ולשמוע בוז מאוהדי הקבוצה בה גדל בגלל שלא חזר לבאר שבע, זה בהחלט קצת צובט בשבילו".

 

בתוך כך, בניון שהוחלף אמש בגלל כאבים בברך, סובל מדלקת בגיד אך הפציעה לא מסתמנת כחמורה ולכן הוא ייעדר רק מהמשחק מול מכבי פתח תקווה במחזור הקרוב. אביחי ידין, שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי, צפוי לקבל טיפולים ומנוחה, אך ככל הנראה יהיה כשיר למחזור הבא, כמו גם חן עזרא שהתקשה בסיום המשחק אף הוא בעקבות פציעה.

 

איתי שכטר שהוחלף אמש שוב, נראה מאוכזב מאוד מכך שהוא לא מצליח לספק את המספרים שמצפים ממנו. שחקן נוסף שנראה מתוסכל מאוד הוא אלון תורג'מן, שפתח את העונה הזו כשחקן הרכב, התחמם אמש במשך מחצית שלמה ואף תורגל לסירוגין בהרכב בשבוע הקודם למשחק בבאר שבע, אך אמש הועדף על פניו וויאם עמאשה כחילוף אחרון. תורג'מן לא יסכים להישאר בחיפה במעמד הנוכחי שלו וצפוי לבקש לצאת להשאלה בעונה הבאה.