לפני שבועיים פורסם בספורט 1 על כך שבמכבי ת"א מנסים להשאיר את החלוץ, טל בן חיים, במועדון ולהציע לו שדרוג משמעותי בשכרו בתמורה לחתימה חדשה על חוזה ארוך טווח.

מסתבר שבן חיים מכוון בעצמו למהלך שיותיר אותו במכבי תל אביב ואחרי ה-1:1 נגד מועדון נעוריו, מכבי פ"ת, התפנה לדבר על עתידו: "אני בוחן בכובד ראש את המהלך להמשיך במכבי תל אביב. לא קופצים על כל הצעה ממועדון באירופה. אני לא רוצה להגיע לחודש ינואר ולהיות שחקן על המדף שקבוצה בישראל תרצה להחזיר אותי ארצה כליגיונר בכיר".

הקיצוני הוסיף: "זו לא הדרך שאני שואף בקריירה שלי. כל עוד מכבי תל אביב משמרת אותי אני חייב לגמול לה. כשאתה עובר למועדון באירופה, חובה לבדוק את סביבת המגורים, צריך להתחשב במשפחה כי יש לי אישה ובקרוב גם יהיה ילד".
 
"אני מרוצה במכבי בה הכי נהניתי בקריירה הקצרה שלי. אם אחתום באירופה זה יקרה אם יהיה טוב לי וטוב למכבי. כרגע אני לא יודע כלום על ההצעות שעליהן אני קורא בתקשורת, כי אלי אישית לא פנו עד עכשיו.יכול להיות שגם אם תהיה הצעה ממועדון באירופה אמשיך במכבי ת"א, כשמכבי פ"ת תקבל את הכסף מצורת מכירה שתהיה אם אשאר או אעבור לאירופה", סיכם את הנושא.

על המשימות הקרובות של קבוצתו אמר בן חיים: "ביום רביעי יש לנו את חצי גמר גביע המדינה ובהמשך עוד חמישה משחקים. אישית לא משנה לי היכן נחגוג, פשוט רוצה לחגוג".