בית"ר ירושלים תארח הערב באצטדיון המושבה בפתח תקווה את הפועל באר שבע, במשחק שיסיים את עונש משחקי הרדיוס של הקבוצה. בית"ר נמצאת במקום הרביעי בטבלה עם 44 נקודות, מבקשת לנצח ולפתוח פער ממכבי חיפה, שתשחק מחר נגד הפועל קרית שמונה במאבק על המקום המקנה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

גיא לוי, שיחסר את הבלמים הפצועים זאב חיימוביץ' וססאר ארסו, תרגל באימוני השבוע את הקפטן אופיר קריאף בעמדת הבלם לצדו של טל כחילה. בלם החרום בשבועיים האחרונים דושאן מאטוביץ' ישוב לעמדת המגן השמאלי לאחר הרחקתו בשבוע שעבר של שמואל מלול.
קריאף שמיעט לשחק במחזורים האחרונים ממתין להחלטת הבעלים אלי טביב בנושא חוזהו החדש זוכה לתמיכת האוהדים שכמה מהם הגיעו לאימון הקבוצה ופתחו בקריאות להחתמתו של הקפטן. לסגל וככול הנראה להרכב הפותח, אמור לחזור לידור כהן שהחלים מפציעה, כשגם חנן ממן מועמד לחזור וללבוש את חולצת ההרכב.

החלוץ תומר סוויסה המושאל מהפועל באר שבע לא קיבל אישור מאלונה ברקת לשחק הערב על פי הסכם מוקדם. בקבוצה מצפים הערב לשמונת אלפים צופים, מהם מעל 2000 אוהדי הפועל באר שבע. לפני המשחק תקרא בית"ר ירושלים לאוהדיה לשמור על הסדר ולא להיגרר לקריאות גזעניות שיובילו לעונשי רדיוס נוספים ותביעות אישיות נגד האוהדים המעורבים.
ההרכב המשוער: בוריס קליימן, אלי דסה, טל כחילה,אופיר קריאף,דושאן מאטוביץ', קלאודומיר פריירה, שלומי אזולאי, לידור כהן (חנן ממן),עומר אצילי, ליביו אנטל, איציק כהן.