בערב הגאלה שקיימה אתמול (חמישי) מכבי תל אביב בנמל ת"א, סיפר המנכ"ל, מרטין ביין, כי הקבוצה תפעל להשארתם של ערן זהבי וטל בן חיים בקבוצה בעונה הבאה כדי שיהיו שותפים למשימה - לעלות לשלב הבתים בליגת האלופות.

ביין, יחד עם המנג'ר המקצועי, ג'ורדי קרויף, יובילו בימים הקרובים מהלך בברכתו של הבעלים, מיץ' גולדהאר, בו יחתמו זהבי ובן חיים על חוזים חדשים שישדרגו אותם כלכלית וישאירו מאחור לפחות לעונה הבאה את החלום לעבור ולשחק במועדון אירופי.
ערן זהבי יזכה לחוזה עתק של כ-750 אלף יורו לעונה, ותג המחיר שלו יקפוץ ל-3.3 מיליון יורו. טל בן חיים יזכה לחוזה חלומי מבחינתו של חצי מיליון יורו לעונה הבאה ולצדו תג מחיר של שלושה מיליון יורו. שני השחקנים לא יוכלו לעזוב לאירופה בקיץ הקרוב ויוכלו לעשות זאת רק אם מכבי תל אביב תיתן להם את ברכת הדרך.

במכבי תל אביב יעשו ניסיון לרכוש מנשיא מכבי פתח תקווה, עמוס לוזון, את חלקו (25 אחוזים) בבעלות על כרטיס השחקן של בן חיים. בשבועות האחרונים סיפרו בן חיים וזהבי על רצונם להמשיך במכבי תל אביב, זאת למרות הפיתוי להגשים את החלום האירופי שלהם.
בן חיים אמר: "אני לא רוצה לצאת לאירופה ולהיות בחלון ההעברות של חודש ינואר 'ליגיונר על המדף'. אני מקווה שמכבי תל אביב ישמרו אותי אצלם". יצוין כי נשותיהם של שני השחקנים נמצאות בהריון והרצון של השחקנים הוא להיות בישראל לצדן.
במועדון מאמינים כי המהלך יצא לפועל ויוביל את הצעד הראשון לבנית קבוצה איתנה בקיץ לקראת מוקדמות ליגת האלופות ופתיחת עונת 2015/16.