אחרי עונה כושלת, מכבי חיפה סיימה אתמול (שבת) באופן רשמי את העונה עם ניצחון 1:4 על קריית שמונה. 

בחיפה לא מנסים להסתיר את תחושת האכזבה: "עונה לא פשוטה הסתיימה", התוודה הקפטן, יוסי בניון. "לא כמו שציפינו וקיווינו אבל נתקן את הטעויות. נהיה מוכנים בעונה הבאה ללכת עד הסוף. אני נהניתי מכל רגע בחדר ההלבשה וכמובן תודה ענקית לקהל המדהים שתמך ועודד לאורך כל העונה והיה איתנו תמיד במיוחד הרגעים הפחות טובים״.
בהמשך התייחס בניון לביקורת על חזרתו לארץ: ״עכשיו, יותר מתמיד, אני בטוח שלקחתי את ההחלטה הנכונה לחזור ולשחק בארץ, ולקבל את התמיכה והאהדה. תודה״.

כעת הירוקים יתחילו לעבוד על העונה הבאה כאשר כבר ברור שמדו קאמרה ורובן ראיוס לא יישארו, כאשר בנוגע למיצ׳ל קיימת התלבטות אצל רוני לוי שיחליט בקרוב האם להשאירו.
בגזרת הישראלים גם ישנם סימני שאלה. דקל קינן, שחווה עונה לא פשוטה עם מעט הזדמנויות, רוצה למצוא מקום בו ישחק ולא מן הנמנע שיעזוב את המועדון בו היה לא מעט שנים. אם טאלב טוואטחה ימשיך בקבוצה, שמואל שיימן עשוי לעבור להפועל תל אביב עימה כבר הגיע להסכם בעל פה.
גם אלעד גבאי יישאר רק בתנאי שיקבל את ההזדמנות וכמו שזה נראה כרגע רוני לוי מעדיף את אייל משומר כמגן ימני, אך גם בעמדה זו צפויות התפתחויות.
עוד שחקן שהתקדמותו נעצרה השנה הוא אלון תורג׳מן שפתח את העונה טוב אך מיעט לקבל דקות בגזרת החלוצים המעובה לאחר הצטרפותם של אלירן עטר ואיתי שכטר.
חן עזרא שבו מתעניינות מספר קבוצות מחו״ל אומנם מחזיק בחוזה בחיפה ורוני לוי אף בונה עליו כשחקן חשוב במערך שלו, אך אם תגיע הצעה כספית מקבוצה אטרקטיבית בחו"ל זה עשוי לגרום לו לבקש לעזוב.