פאקו אייסטראן, מאמן מכבי תל אביב עד לפני שבוע, התראיין היום (שני) ארוכות לעיתון הספרדי 'אל דיאריו אל דיה' המקומי בחבל הבאסקים. "הם החתימו אותי כדי שנזכה באליפות, אבל עזרתי להם לזכות גם בגביע המדינה ובגביע הליגה", אמר, "יהיה להם קשה להשיג טרבל כזה שוב".

המאמן נשאל על תביעת ההתאחדות הפלשתינאית להדיח את ישראל מפיפ"א ואמר שהמדיניות של מכבי תל אביב הייתה ששחקנים מכל הדתות ישחקו בקבוצה: "היה לנו את מהראן ראדי שהוא ערבי ואני יודע שלא היה לו קל להסתגל".
לשאלה אם הוא חושב לחזור הביתה אחרי שאימן ועבד פורטוגל, אנגליה, באמירויות ובמקסיקו, ענה: "תלוי בהצעות. בסופו של דבר, כל אחד רוצה לשוב הביתה יום אחד". פאקו היה המנג'ר הספורטיבי של ריאל סוסיאדד לעשרה ימים בלבד ב-2008, בטרם רב עם הנשיא של סוסיאדד אינקי בדיולה והועף מהתפקיד: "הנשיא כעס עלי שהתערבתי אחרי שכריס קולמן התפטר". לדבריו היה לו קשה לעקוב בישראל אחרי משחקי סוסיאדד: "משדרים שם רק את משחקי המובילות".

בתוך כך בראיון לרדיו 'טוקספורט' באנגליה אמר המומחה לכדורגל ספרדי של התחנה גרהאם האנטר, שאם פאקו יתמנה לעוזרו של ברנדן רוג'רס זו תהיה בחירה מצוינת. האנטר שפע מחמאות למאמן שבישראל היה קשה לשמוע כמותן במהלך העונה.
"פאקו עובד בצורה אינטנסיבית ויודע לנתח את היריבות בצורה מושלמת, מה שהיה חסר לרוג'רס בשנה שעברה", אמר האנטר בתוכנית הבוקר של אלן בראזיל ברדיו הפופולארי, "בטקטיקה ובכושר הוא מעולה. הוא מאמן ברמות הכי גבוהות. טקטית הוא מאמן מבריק שיודע לנתח את המשחק ולשנות אותו בהתאם ליריבה. אם הוא רוצה לחזור לאנפילד, זו תהיה תוספת ענקית לליברפול. השחקנים ירעיפו עליו מחמאות כשיכירו אותו".