בפגישה נוספת שנערכה היום (שלישי) בין סוכניו של קריאף לאלי יב לא נרשמה התקדמות במו"מ. ההצעה הכספית של טביב היתה נמוכה ושופרה במעט מאוד מההצעה מלפני שלושה חודשים. קריאף ובני משפחתו החליטו שלא לקבל אותה ולעזוב את בית"ר ירושלים.

הבעיה שעומדת בפני קריאף היא שאם יעבור לקבוצה אחרת דמי ההשבחה עליו הם 1.8 מיליון ₪, סכום שקבוצות לא ישלמו בארץ. כעת הוא בודק את האופציות באירופה.
במקביל, אפשרות נוספת היא לטרייד עם מכבי חיפה כשאלון תורג'מן ודקל קינן יעברו לבית"ר תמורת השחקן.

במשחק האימון נגד אשדוד נכח הבעלים אלי טביב. הבעלים התפנה לשיחה עם המגן אלי דסה בו מעוניינת מכבי תל אביב. דסה הפצוע קיבל הסבר מטביב על המהלך בו שואפת האלופה לרכוש אותו ועל התנאים של בית"ר ירושלים אם המהלך יתקדם לכדי מכירה.
טביב דורש עבור המגן, סכום של 800 אלף יורו (מכבי תל אביב הציעה 600 אלף יורו) ואת העברת השחקנים דן איינבינדר, רוסלן ברסקי ובן בן יאיר לבית"ר ירושלים.
כמו כן, טביב שואף לקבל בהשאלה לעונה אחת את הקשר הסרבי, ניקולה מיטרוביץ' אם מכבי תל אביב לא תכלול אותו בתוכניות שלה לעונה הקרובה.
את דסה מייצג סוכנו אבי נמני שאמור לשוחח בקרוב עם טביב בנושא. בבית"ר ירושלים טוענים כי מכבי תל אביב אמורה להכפיל את שכרו של דסה מהשכר לו הוא זוכה בבית"ר ירושלים בחוזה החדש עליו חתם לשלוש שנים בשלהי העונה.