לאחר עונה קשה, ארוכה ומתישה שהסתיימה בטעם מתוק עם עלייה לאחר עונה אחת בליגה א' לליגה הלאומי, הפועל קטמון תחל הערב (ראשון) ב-18:30 את העונה שלה עם פתיחת האימונים.

מספר לא קטן של שחקנים שהיו שותפים לעלייה של הקבוצה שוחררו מסגל הקבוצה בעקבות הרצון ללמוד מטעויות הירידה מלפני שנתיים. מיכאל קירטבה, ג'וני צ'יברטוק, אוריאן יעקב וועם זגורי לא ימשיכו בבירה.
במקביל, מספר שחקנים בקבוצה החלו להתאמן יחד במגרש במעלה אדומים, יחד עם מאמן השוערים אמיר אבוקסיס. המאמן אסף נמני אמר לקראת פתיחת העונה: "אני מביא את הדרך שלי, כולי תקווה שהדרך הזו תתאים לליגה הלאומית כפי שהתאימה לליגה א'".

קטמון עשתה רכש משמעותי עד כה בליגה הלאומית, כאשר מלבד אבירם ברוכיאן, אוהד סיידוף וגולן חרמון הוותיקים שנשארו, הוחתמו גם רז שטיין, שישוב ללבוש אדום אחרי שנה בעכו, אורי כהן ושי חדד שחקנה לשעבר של בית''ר ירושלים, שירד אשתקד ליגה עם מ.ס. אשדוד.
"אנחנו בונים קבוצה בתקציב שפוי, אני מביא שחקנים שיתאימו לסטייל שלי כמאמן. כאלה שמתאימים לרוח המועדון. מקווה שאנחנו עושים את הדברים נכון. יש לנו מנהל מקצועי, שי אהרון, שעושה עבודת קודש מאחורי הקלעים. הוא עושה הרבה דברים על מנת שהקבוצה תהיה חזקה".לגבי אבירם ברוכיאן אמר: "אבירם ראה פחות או יותר את הכיוון שלנו ודיברתי איתו. אמרתי לו שהוא צריך להישאר, אם הוא היה רוצה ללכת למקום אחר לא היינו עומדים בדרכו, אני חושב שזה יהיה נכון להישאר איתנו ואולי נוכל יחד להצעיד את המועדון הזה למקומות שאנחנו חושבים שקטמון ראויה להיות בו. אני חושב שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה".
הקבוצה תצא למחנה אימונים ב26.7 לפולין, כשכרגע נסגר משחק אימון נגד פארלימיני הקפריסאית, קבוצתו לשעבר של ניר קלינגר ומתוכנן למשחק נוסף נגד קבוצה מהליגה הראשונה בפולין.