הבלם היווני, לוקאס וינטרה סיכם הלילה (בין שבת לראשון) על הגעתו לארץ ביום שני הקרוב לחתום על חוזהו בהפועל ת"א לשתי העונות הקרובות.

בשיחה שניהל הבלם עם בעלי הקבוצה, אמיר כבירי, הוחלט כי ביום שני יגיע וינטרה למשרדי המועדון ויחתום באופן סופי על החוזה ויצטרף רשמית לאדומים.
 וינטרה, שעל המשא ומתן עמו פורסם לראשונה בספורט1, חוזר נמרצות על ידי האדומים בשבועות האחרונים ורק לאחר שעוזר המאמן ובלם העבר, וואליד באדיר, נתן את אישורו והמלצתו הגורפת לצירופו של וינטרה, הסכים אמיר כבירי להעלות את הצעתו הכספית לבלם, שכאמור מחזיק ברזומה טוב.

במקביל, בהפועל ת"א מנסים לפנות מקום בתקציב הקבוצה על ידי שחרורם של שחקנים בעלי חוזה לעונה הבאה, אלא שעד כה ניסיונות אלה לא צלחו.
שי אבוטבול, ישראל זגורי, משה אוחיון, שלומי אזולאי וסארי פאלח מחזיקים בחוזים גבוהים יחסית ולכן כל ההצעות שהם מקבלים מקבוצות אחרות, אינן עולות בקנה אחד עם הסכום אותו הם מרוויחים.
בהפועל טוענים כי על השחקנים חלה כביכול חובת הקטנת הנזק ולכן הם לא יצטרכו לשלם, לאחר ניהול בוררות, את סכום החוזה המלא, אולם השחקנים מנגד מפנים אצבע מאשימה להתנהלות הקבוצה וטוענים כי הפועל אינה מוכנה להשלים את הפרשי השכר בין ההצעות מהקבוצות אשר מעוניינות בהם לבין חוזיהם הנוכחיים בקבוצה.
"מי שצריך להקטין את הנזק זה הפועל שמפרה חוזה, ולא השחקן שפתאום לא מתאים לקבוצה. שלא יתבלבלו שם", אמר אחד השחקנים לספורט1.