המו"מ על העברת אלי דסה ושלומי אזולאי למכבי ת"א נסגר. בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב השוהה בארה"ב ויועציו המשפטים בישראל ניהלו מו"מ אל תוך הלילה (בין ראשון לשני) מול אנשי מכבי ת"א מרטין ביין וג'ורדי קרויף בליווי פרקליטי הקבוצה כדי להוציא לפועל את מעברם של השחקנים כבר במהלך היום. שני השחקנים נעדרו מאימון הבוקר (שני) של בית"ר ירושלים וההודעה על מעברם לת"א צפויה לצאת בקרוב.

לספורט1 נודע כי שני השחקנים היו אמש במשרדי מכבי ת"א בנוכחות עו"ד מורן מאירי, נציגה של מכבי ת"א וסגרו את פרטיהם בצהוב. עתה מחכים לאישור מטביב והצגתם תהיה בשעות הקרובות. אזולאי אישר למקורביו שסגר במכבי ת"א כאשר השחקנים חזרו על מנת לחתום על החוזה ולהיות מוצגים בצהוב.
מכבי תל אביב תשלם עבור השניים 1.6 מיליון יורו ככל הנראה בשני תשלומים. הנושא האחרון שממתין לסגירה ומנע את ההודעה הוא הדרישה של אלי טביב לקבל 15 אחוזים ממכירה עתידית של דסה ואזולאי לאירופה.

אלי דסה ירוויח 330 אלף דולר לעונה בחוזה לחמש שנים. שלומי אזולאי יקבל 230 אלף דולר בחוזה ארוך טווח דומה.
לעת עתה לא הגיעו הצדדים להסכם על העברתם של ברק בדש או דן איינבינדר לבית"ר ירושלים מהלך שעשוי לצאת לפועל בימים הקרובים.
דסה אינו יכול לשחק נגד באזל בפלייאוף האלופות בשל ההרחקה שספג במשחק של בית"ר ירושלים נגד שרלרואה. הוא יהיה בחוץ גם במשחק הראשון בשלב הבתים בליגת האלופות (אם מכבי תעבור) או של הליגה האירופית. שלומי אזולאי יוכל לעמוד לרשות המאמן סלבישה יוקאנוביץ'.