קצת יותר משבוע לפני המפגש מול באזל, מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) את הפסדה הראשון במסגרת גביע הטוטו לאחר 2:0 מול מכבי פתח תקווה בבלומפילד. עוד לפני שריקת הפתיחה הצהובים הציגו את שני שחקני הרכש הטריים, שלומי אזולאי ואלי דסה, שעברו היום מבית"ר ירושלים.

הצהובים עלו בהרכב משני, ללא זהבי, איגבור ואלברמן ועם חביב אוחיון השוער השלישי בהופעת בכורה בין הקורות, והתקשו מאוד מול הקבוצה המאורגנת של רן בן שמעון. 
המלאבסים לא נתנו כבוד לאלופה והיוו יריב שקול. בדקה ה-30 זה גם השתלם לאורחת שמצאה את הרשת, לאחר שחבייאר תומא הצרפתי נגח לרשתו של אוחיון. כעבור שש דקות בלבד המלאבסים  הכפילו את היתרון משער של דור חוגי שקבע את תוצאת המחצית.

במחצית השנייה יוקאנוביץ' אומנם עשה לא מעט חילופים והכניס את שחקני ההרכב הראשון, ביניהם זהבי, יצחקי, איגבור ובן הרוש, אך גם זה לא עזר לצהובים שהתקשו להגיע למצבים, נראו לא מחוברים. עמוק בתוך תוספת הזמן קניוק כבש אחד משלו ואת השלישי של המלאבסים, שרושמים ניצחון 0:3 מרשים על האלופה.
מצהוב שחור, לצהוב כחול. אזולאי ודסה מציגים את חולצותיהם החדשות (עדי אבישי)
מהלך המשחק:
 דקה 1
אולי מההתרגשות, אוחיון הסתבך עם הרחקת כדור וסידר לאורחים מצב לכיבוש כעבור פחות מדקה לאחר שריקת הפתיחה, אך למזלו המלאבסים לא ניצלו זאת.
 דקה 3
עכשיו תורו של גיגי לטעות. השוער החזיר כדור בשלומאליות לשחקני ההגנה שלו, הכדור הגיע לבדש שהיה כמעט לבדו מול מהשער, אבל בעט מחוץ למסגרת.
בדש מחמיץ הזדמנות לעלות לשער מהיר (עדי אבישי)
 דקה 27
המלאבסים יצאו להתקפה, פסר קיבל את הכדור באגף שמאל, ומ-18 מטרים בעט חזק ושטוח למסגרת, אבל אוחיון היה עירני וקלט את הכדור.
 דקה 30
מכבי פ"ת עולה ל-0:1: המלאבסים הגביהו כדור קרן שהגיע לתומא שהיה חופשי ברחבה. הצרפתי התרומם מעל כולם ונגח פנימה את הראשון של האורחים.
 דקה 36
מכבי פ"ת עולה ל-0:2: מלמד העביר כדור לחוגי, שלא התקשה מול הגנת הצהובים ובעט את שני לרשתו של אוחיון.
המלאבסים חוגגים את השער השני שלהם (עדי אבישי)
 דקה 52
המלאבסים מתקרבים לשלישי שלהם. אלו פרץ מאגף ימין ובעט לשער, אבל אוחיון היה במקום והדף.
 דקה 60
הצהובים כמעט וכובשים. מיטרוביץ' שיחרר בעיטה אדירה, אבל הכדור פגע בשחקן הגנת פ"ת ועבר גבוה מעל השער.
 דקה 70
פ"ת מחמיצה פנדל! יואב זיו הכשיל את כליבאת ברחבה ויצא באדום. מונונגה ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה, אבל בעט ברשלנות ואוחיון קלט את הכדור.
דקה 95
מכבי פ"ת עולה ל-0:3 מפתיע: אוחיון הדף לא טוב, הכדור הגיע לשמש שהעביר רוחב לקניוק, הקשר לא התקשה מול שער ריק, כבש את השלישי למלאבסים וקבע את תוצאת המשחק.
הרכבים:
מכבי ת"א: אוחיון, זיו, טיבי, גרסיה, גולדברג (בן הרוש 54), גלזר (יצחקי 46), פרץ (איגיבור 54), מיטרוביץ', מיכה, ורמוט (שפונגין 72), בדש (זהבי 54).
מכבי פ"ת: גיגי, פסר, דנינו, תומאס, דה סנטוס (גולדנברג 77), אלו (טוויטו 84), פנקה, מונונגה, חוגי (שמש 57), מלמד (יעקובוביץ' 60), כליבאת.