בקריית שמונה חששו מעונש השעיה, שיגרום לשוער להחמיץ את משחק פתיחת העונה מול הפועל באר שבע ביום ראשון (שידור חי בספורט2 החל מהשעה 19:45), אך הצדדים הגיעו להסדר טיעון לפיו חיימוב יושעה משני משחקים על תנאי ולא יקבל עונש הרחקה בפועל.



"בשל הנסיבות המיוחדות, בית הדין צריך להתחשב בגיא חיימוב", טענה פרקליטתו של השוער, קרן דמאיו, "בוודאי לאור ההתנצלות שלו מיד לאחר האירוע". 

הדיין ישראל שמעוני פנה לשרצקי ושאל אותו אם הוא רוצה למשוך את המכתב ששלח לבית הדין, ונענה: "לא חתמתי על שום מכתב. בדקה ה-90 הסתיים הזמן החוקי וישבתי וראיתי קטעים של המשחק", הוסיף שרצקי, "ישבו לידי צביקה רוזן, אורן חסון, דרור קשטן ויורם באומן. ישבנו וראינו יחד ואמרתי: 'חבר'ה, אני ניהלתי את רמת עמידר בעברי בתקופת המכירות ו-ועדת עציוני, ראיתי שופטים ודברים שלא היו כשרים. משהו לא נראה לי, כל דבר שהוא שורק הפוך מהמציאות'. לא אמרתי לו שהמשחק מכור כמו שחשבתי שהמשחק מכור. אמרתי לו: 'אתה בושה וחרפה לכדורגל'. לדוגמא, אלון יפת היה מודה כשהוא היה טועה והלוואי וכל השופטים היו כמוהו - זה התפקיד הכי קשה בכדורגל".

"אם שופט מחוזי נתן שוחד, אז הכל יכול להיות בחיים", המשיך בעלי ק"ש במונולוג, "היה לי ברור שהכוונה שלו היא שלא ננצח. חשבתי לעצמי שהשופט מוכר אותי. אין שוער שלא קופץ קדימה בפנדל, והוא גם סתם הרחיק לי את הבלם. הוויכוח היה לפני הפנדלים: ב-99% מהמקרים בעולם לא נתנו בעיטה חוזרת. הרגשתי שהוא לא רצה שננצח. לקחתי גביע שישי בחמש שנים ולמרות הכל, דוקר לי בלב".
בתגובה ענה לו הדיין: "אתה לא בית הדין של איגוד השופטים". שרצקי: "המטרה שלי הייתה שלא ימכרו לי את המשחק. את כל כולי אני נותן לקריית שמונה ואז בא השופט ומצפצף עליי. אם הייתם מרגישים כמוני, לא הייתם עוברים על זה בשתיקה". הדיין: "היית אצלי כבר שלוש פעמים בעבר, אולי אני אעשה משהו שתזכור אותי".
על בעלי קרית שמונה, הושת קנס של 10,000 שקל בפועל + קנס של 20 אלף שקל על תנאי לשנתיים בכל הרשעה חוזרת בגין אמירה אסורה לשופטים. כמו כן הוא ספג הרחקה למשך חודשיים ממילוי כל תפקיד רשמי בהתאחדות ע"ת לשנתיים בכל הרשעה חוזרת בגין כניסה אסורה לתחומי המגרש ו/או פניה אסורה לשופטים.