סערת העברת משחקי הליגה הלאומית לשבת נמשכת.  

היום (חמישי) הגיע הדיון לבית הדין לעבודה, בעקבות בקשת נציגות השחקנים להשיג צו זמני לדחיית המשחקים שמיועדים לשבת הקרובה וצו קבוע להזזת המשחקים בחזרה לימי שישי ושני.
השופטת אריאל גליצר-כץ הדהימה כאשר אמרה: "קיום משחקי כדורגל בשבת היא עבירה פלילית ולא אאשר בקשה כזו. כרגע אין היתר לעבוד בשבת – מדובר בעבירה על החוק. תבקשו משר הכלכלה היתר מיוחד. לפי החוק במדינת ישראל, אתם לא יכולים לעבוד בשבת. לא אתן אישור למעשה פלילי". השופטת אפרת לקסר הציעה שהמשחק בין מ.ס אשדוד לבני לוד, שהיה אמור להתקיים בשבת בשעה 16:30, ידחה לכשעה לאחר צאת השבת.
השופטת גליצר-כהן הבהירה כי אם אין היתר חוקי לעסוק בכדורגל בשבת לליגה העליונה היא לא תאפשר גם לליגה הלאומית לשחק בשבת. נכון לעכשיו, על פי השופטת אין אישור לשחק בשבת כדורגל. הנושא הועבר אל נשיאת בית הדין לעבודה השופטת אפרת לקסר שאמורה להחליט בפרשה.

אם לא יהיו משחקים בליגה הלאומית והנושא לא יאושר חוקית, קיים חשש שגם מחזור המשחקים הקרוב בליגת העל ידחה למועד מאוחר יותר. בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגה אמורים לקיים בשעות הקרובות דיון בהחלטת בית הדין לעבודה. בינתיים התחייבה המנהלת לא לקיים משחקים בליגה הלאומית ביום שבת עד לשבעה בספטמבר, אז יתקיים דיון נוסף בנושא.
כזכור, נציגות השחקנים, באמצעות עורכת הדין נעמי לנדאו, פנתה לבית הדין בבקשה לקבלת סעד ארעי כנגד קיומו של המשחק בשבת בין מ.ס. אשדוד להפועל בני לוד, סעד זמני כנגד קיום המשחקים בשבת בכל חמשת המחזורים הראשונים של הליגה וסעד קבוע כנגד קיום משחקים בשבת בכל עונת המשחקים בליגה הלאומית.
הפנייה לבית הדין לעבודה נעשתה לאחר שהמנהלת לא קיבלה את דרישת נציגות השחקנים לחזור בה מההחלטה לקיים משחק אחד בכל מחזור בשבת, בשונה ממה שהיה בליגה הלאומית בשלוש העונות האחרונות.