מכבי חיפה קיימה הבוקר (חמישי) אימון לקראת משחקה של הקבוצה מול מכבי נתניה (שבת, ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-17:15). הירוקים יגיעו למשחק ללא אופיר קריאף שנפצע בניצחון (0:3) מול הפועת ת"א והוא צפוי להיעדר מהמגרשים מספר חודשים.
מנגד, אביחי ידין ואייל משומר שבו לאימונים, אך הם אינם מתוכננים לשחק בשבת. בשל הפציעות של אופיר קריאף וחן עזרא ימשיך איסמעיל ריאן לשחק בשלישיית הקישור כאשר איתי שכטר מתוכנן לשוב להרכב הפותח לצידם של עטר ופלט.
בקבוצה מאמינים כי האוהדים אשר קיללו את הקפטן יוסי בניון, יעצרו את גל המחאה. לפני האימון קיימו יוסי בניון ורוני לוי שיחה ארוכה במהלכה הקפטן התבקש להירגע וזכה לגיבוי ולאחר מכן התאמן כרגיל. 

החלוץ ההולנדי, גליינור פלט, התראיין בסיומו של אימון הבוקר לאתר הרשמי של הירוקים והתייחס תחילה לניצחונה של הקבוצה במשחק האחרון נגד הפועל תל אביב ועל המשחק הצפוי לקבוצה ביום שבת מול הקבוצה מעיר היהלומים.
על הניצחון מול הפועל תל אביב אמר פלט: "זה היה משחק קשה, אני שמח שניצחנו, היה מדובר במשחק חשוב עבורנו והיינו צריכים את הנקודות. שוב, אני שמח שניצחנו זה לא משנה אם אני כובש. אני מרוצה מהנקודות".
לקראת המשחק של הקבוצה נגד מכבי נתניה אמר החלוץ: "גם המפגש נגד נתניה יהיה קשה, אנחנו צריכים את הנקודות כמו שאמרתי. אנו צריכים את להמשיך בדרך הזאת. וניתן את הכל עם התמיכה של האוהדים ובעזרת הדחיפה שלהם נוכל לתת ערך מוסף".