הפועל רעננה היא לא קבוצה יציבה. זו השורה הראשונה וגם התחתונה. אתמול היא יצאה מהאצטדיון בנתניה עם נקודה אחת לאחר תיקו 2-2 מול הפועל חיפה, אחרי שכבר הובילה 0-2. לפעמים נראה שמשהו פשוט לא מתחבר בקבוצה של חיים סילבס.

עם מאזן של חמישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו, ארבעה הפסדים ו־15 שערי חובה, הקבוצה לא מצליחה לשמור על רצף כלשהו ולכן גם לא מצליחה למתג את עצמה כקבוצה לגיטימית לפלייאוף העליון.

מנגד, הצליחה הפועל חיפה לעצור את הצניחה החופשית שלה לתחתית הטבלה, לפחות עד שבוע הבא, כשתארח בדרבי את מכבי חיפה. המאמן טל בנין פתח עם מערך התקפי, שעל הנייר נראה לא רע: תומר סוויסה, מהראן לאלה וזרקו קוראץ'. בפועל לקח להם זמן להתחבר, ובמחצית הראשונה השילוב הזה נראה חלש מאוד ולא היווה איום ממשי על השער של עומרי גלזר הצעיר.

שחקני רעננה, שבאו עם הרבה ביטחון לאחר הניצחון במחזור הקודם על נתניה, לא נראו טוב בתחילת המשחק. בדקה ה־30 הם נזכרו לייצר מהלך ראשון, כשאוונס קאנגווה בישל לקפטן שניר שוקר, שהעלה את קבוצתו ל־0-1. ברעננה שמרו על קצב טוב ובדקה ה־38 הקשר רנה מיחליץ' כבש מכדור חופשי
וקבע 0-2.

אלא שדווקא בשלב הזה החליטו ברעננה, משום מה, להוריד הילוך ולהותיר חופש פעולה לחיפה ליד השער לכל אורך המחצית השנייה. בדקה ה־59 ניצלו האורחים את המצב וצימקו הודות לשער של לאלה. המומנטום החיובי נמשך ובדקה ה־73 לאלה כבש שוב - הפעם מבישול נהדר של חיים מגרלשווילי.

הפועל רעננה החלה להתפרק והקשר מיחליץ' קיבל כרטיס אדום בדקה ה־78 בעקבות תיקול אגרסיבי. השחקנים מהכרמל הבינו שזו ההזדמנות שלהם לבצע מהפך ותקפו ללא הפסקה את השער של גלזר, אך לא הצליחו לכבוש. המשחק, שהסתיים בתיקו, אכזב בגדול את חיים סילבס, שבשבוע הבא יוביל את רעננה למשחק חוץ נגד בני יהודה, אבל אפשר אורך נשימה לטל בנין, שלא אמור לשמוע גם בשבוע הקרוב לחשושים שמא זה היה משחקו האחרון בקבוצה.