יממה לאחר שמאמן בני סכנין, אלי כהן, פוטר, עמד אתמול על הקווים במשחק נגד הפועל רעננה עוזרו, עודד קוטר, וחווה הפסד ראשון.

רעננה ניצחה 0-1, במה שהיה הניצחון הביתי הראשון שלה העונה. הפעם האחרונה שנציגת המגזר ניצחה היתה במחזור ה־12 מול קריית שמונה, וקשה היה לפספס כמה השחקנים רצו לחזור ולהרגיש את תחושת הניצחון. הפועל רעננה, עם המאמן חיים סילבס, המשיכה לגלות אי יציבות, ולמרות הניצחון הציגה יכולת חלשה - המשך ישיר למחזור הקודם שבו סיימה ללא שערים מול הפועל כפ"ס. 

הקבוצה מהשרון, שרוצה לשמור על מקומה בצמרת הטבלה, פתחה לא טוב ודווקא שחקני סכנין היו אלה שהציגו משחק מסודר יותר, מה שהוביל להזדמנות הראשונה שלהם בדקה ה־21 כשאיהב שאמי קיבל כדור טוב ובעט לידיים של השוער אריק ינקו. המהלך העיר את קבוצתו של סילבס וחמש דקות מאוחר יותר פספס אוואנס קנאגווה את המסגרת של מחמוד קנדיל לאחר מבצע אישי נהדר. השוער קנדיל קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו במקומו של השוער הראשון בתקופת כהן, רן קדוש.


כמה דקות עברו ושוב הזדמנות טובה ברחה לסכנין: שאמי במהלך מצוין הגביה לז'אורז'יניו, שנגח לא מספיק טוב. שבע דקות עברו וז'אורז'יניו הגיע בשנית למצב טוב מול ינקו, אך הקשר הברזילאי היה מצוי בערב חלש ולא מצא את הרשת.

גם למחצית השנייה נכנסו שחקני בני סכנין טוב יותר והגיעו ללא מעט מצבי כיבוש ליד השער, אך למרות שהיו עדיפים לאורך כל המשחק, ראינו את השער היחיד במשחק דווקא בצד השני – בדקה ה־73 שמט השוער קנדיל את הכדור מידיו והחלוץ הזמבי אוואנס קנאגווה ניצל זאת ודחק את הכדור לרשת, 0-1 למקומיים.
 
עשר דקות לאחר מכן הכשיל איציק כהן בתוך הרחבה את החלוץ ברק בדש והשופט יגאל פריד הורה על הנקודה הלבנה. את הפנדל בעט בדש בעצמו, אך קנדיל הצליח לעצור.

בשבוע הבא תארח בני סכנין את מכבי חיפה ורעננה תצא למשחק חוץ קשה נגד הפועל ב"ש.