דריכות גבוהה במכבי תל אביב לקראת המשחק הערב (20:55) באצטדיון בלומפילד נגד הפועל באר שבע. המאמן סלבישה יוקאנוביץ' ממשיך שלא לתרגל את ההרכב הפותח וגורם לחוסר וודאות ומתח אצל השחקנים, שגם מחכים לעדכונים בכל הנוגע לאפשרות עזיבתו לפולהאם.

כידוע, אמש פורסם ברדיו של רשת BBC האנגלית כי יוקאנוביץ' סיכם את תנאיו בקבוצה המדורגת במקום ה-18 בצ'מפיונשיפ ועשוי לעזוב מיד לאחר המשחק מול הפועל ב"ש, בהנחה שהמועדונים יסכמו על תנאי עזיבתו של הסרבי.
על פי האימונים האחרונים והתרגולים החלקיים מבקש המאמן הסרבי להציב שלישיית קשרים חזקה במרכז המגרש במאבק מול האורחים מבירת הנגב, ג'ון אוגו, מהרן ראדי ואובידו חובאן.

מכאן, בהיעדרו של שלומי אזולאי הסובל מרגישות בשריר הירך, אמורים גל אלברמן, נוסא איגיבור ודור פרץ לשחק במרכז המגרש ולאזן את מרכז השדה.
אין ספק שהנושא המרכזי לפני ותוך כדי משחק יהיה החלוץ הקרואטי דיאן ראדוניץ', שהחלים מהפציעה הארוכה ממנה סבל מאז ספטמבר ומגלה באימונים יכולות מרשימות. במסיבת העיתונאים אמר המאמן יוקאנוביץ' כי הוא אמור להשתמש בשרותיו של ראדוניץ' נגד הפועל באר שבע ועדיין לא החליט אם זה יקרה בפתיחת המשחק או במהלכו.
במכבי תל אביב טוענים שחקנים כי ראדוניץ' יהיה "איש שובר השוויון" במרוץ מול הפועל באר שבע. מאמן האורחים ברק בכר ושחקניו אינם מכירים את ראדוניץ' וברור שאם הוא יהיה בהרכב (שותף עד כה 26 דקות כמחליף נגד קריית שמונה וצ'לסי בלונדון) המערך של האלופה יהיה התקפי יותר ועשוי להפתיע את האורחת מבירת הנגב.
הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי (קרלוס גרסיה), עומרי בן הרוש, גל אלברמן, נוסא איגיבור, דור פרץ, אבי ריקן (דיאן ראדוניץ'), ערן זהבי, טל בן חיים.