בני יהודה אירחה היום (שבת) בבלומפילד את מכבי פ"ת במשחק שהסתיים בתוצאה 1-1, שבהחלט שיקפה את מה שהתרחש על כר הדשא.

הקבוצה של רן בן שמעון כל כך רצתה לעלות למקום הרביעי בטבלה, אפילו באופן זמני, אך נאלצה להסתפק בהישארות במקום החמישי, שגם בו היא יכולה להיות גאה בשל יכולת לא טובה שהציגו השחקנים עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. מנגד, שחקני בני יהודה ממשיכים לא להפסיד בניצוחו של יוסי מזרחי, ובדומה למשחק החוץ מול עכו בשבוע שעבר, שבו כבש פדרו גלבאן בדקה ה־89, גם היום הוא היה זה שכבש בדקה ה־82 והשווה. מזרחי יכול להיות מרוצה, אך גם צריך לקוות שג׳וד נוורו, החלוץ הניגרי שנפצע וחסרונו הורגש, יחזור כבר במחזור הבא, בחוץ נגד בית"ר ירושלים.

כאמור, זה לא היה ערב גדול של המלאבסים. אומנם השחקנים הגיעו למצבים לא מעטים, אך הכתומים הראו שליטה לאורך דקות רבות. החלוץ דור חוגי החטיא כמה מצבים נוחים של אחד על אחד מול דלה אינוגבה, שהיה לו ערב לא רע בכלל ורשם כמה הצלות גדולות.

בדקה ה־39 כבש גיא מלמד והעלה את מכבי פ"ת ליתרון 0-1. הוא לא הסתפק בזה וניסה שלוש דקות מאוחר יותר להגדיל את הפער, אך בעט חלש. אל המחצית השנייה נכנסו שחקני בני יהודה בצורה טובה, והיה נדמה שבכל רגע ישוו את התוצאה. אומנם נדרשה לכך כמעט כל המחצית השנייה, מה שגבה דפיקות לב מואצות של מזרחי, אך כאמור בדקה ה־82 כבש גלבאן והשווה ל־1-1. בשבוע הבא תארח מכבי פ"ת את הפועל כפ"ס.