הפועל רעננה ועירוני קריית שמונה נפגשו הערב (שבת) באצטדיון נתניה ויצאו כל אחת עם נקודה מאכזבת למדי, לאחר שהמשחק הסתיים בתיקו 1-1 .



אפשר לומר ששתי הקבוצות מאוד דומות ולא בהכרח בהקשר חיובי: רעננה איישה, עד מחזור הזה את המקום החמישי בטבלה, בזמן שקריית שמונה תפסה את המקום השביעי - לכאורה הישגים לא רעים. אלא שבפועל, מאז תחילת העונה שתי הקבוצות משחקות כדורגל רק לפעמים. ולפעמים נדמה שהן פשוט מעבירות 90 דקות במגרש. 



בכלל, אפשר לומר שמאזן שתי הקבוצות לא מרשים. עד למשחק ביניהן, לשתיהן היה אותו מאזן – 20 שערי חובה ו־21 שערי זכות, כך שלא ברור מה צריך לשאול קודם – מה קרה למערך ההתקפה או מה עושים שחקני ההגנה. לזכות הקבוצות ייאמר כי במשחק בנתניה הן שיחקו מסודר והגיעו למצבים רבים.



לשחקנים מהשרון לקח קצת יותר זמן להיכנס למשחק וקריית שמונה הענישה אותם כבר בדקה ה־12, כאופיר מזרחי כבש והעלה את קבוצתו ל־0-1. שתי הקבוצות שיחקו בצורה שקולה וזה היה רק עניין של זמן עד שגם רעננה תמצא את הרשת. זה קרה בדקה ה־44 , כשהחלוץ הסנגלי צ'אם מאמדו השווה ל-1-1, ממש עם הירידה למחצית.



בדקה ה־ 54 קיבל בלם הפועל רעננה, דודי תירם, כרטיס צהוב שני אחרי עבירה על מזרחי והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. מאותו רגע הכחולים ישבו לאריק ינקו על השער אבל הוא תפס ערב מעולה, ולא מעט בזכותו קריית שמונה לא הצליחה לכבוש את השני. בשבוע הבא תפגוש רעננה את מכבי חיפה  בסמי עופר, שם היא כנראה תיאלץ להסתמך על יותר מסתם יום טוב של השוער.