מכבי נתניה, שתפסה מקום של קבע במקום האחרון של טבלת ליגת העל, כנראה תמשיך עוד הרבה זמן להסתכל על יתר הקבוצות מהמקום הכי נמוך שיש, לאחר שגם אתמול הפסידה בביתה – הפעם 0-2 לבני יהודה.



לנתניה יש הרבה בעיות. יציבות למשל זו מילה גסה אצל היהלומים. המאמן הזמני, גיא צרפתי, שהוא בעצם עוזר המאמן (של מי? שלומי דורה? ראובן עטר? כבר קשה לעקוב), התמודד באופן שווה מול הכתומים של יוסי מזרחי, אך כשמחליפים שני מאמנים - והיד עוד נטויה - קשה להגיע להישגים מיידיים.



נוסף לכך, מתחילת העונה ידעה הקבוצה גל פציעות שלא הוסיף לחוזק הפיזי והמנטלי שלה. איכות השחקנים מנגד אינה הבעיה אצל היהלומים - אולי אין שמות גדולים בקבוצה, אבל יש הרבה אופי, שזה לא פחות חשוב. השחקנים נראו לא רע בכלל על כר הדשא אמש, בעיקר במחצית הראשונה, שהייתה אגרסיבית מצד שתי הקבוצות. הם הגיעו למצבים רבים והמומנטום שלהם נמשך גם בפתיחת המחצית השנייה, אך לצערם הכדור פשוט לא נכנס. הגיע הזמן שלאחר 19 מחזורים יעבדו בנתניה על הסיומות.



אצל בני יהודה המצב לא טוב בהרבה. מזרחי עמד על הקווים בפעם השישית וראה איך שחקניו מתקשים שוב על המגרש. כבר בדקה ה־6 נאלץ המאמן לשנות את תוכניותיו ולהכניס את שון גולדברג במקום בן צעירי שנפצע. זה לא היה משחק גדול של הכתומים, אבל בכדורגל כמו בכדורגל יש הפתעות. בתוספת הזמן העלה החלוץ ג'וד נורו את קבוצתו ל־0-1, ומיד לאחר מכן קיבל סייף פדול כרטיס אדום לאחר שתפס את פדרו גלבאן בתוך הרחבה. גלבאן בעצמו ניגש לבעוט את כדור העונשין מ־11 מטר וקבע את תוצאת הסיום, 0-2 ענק לבני יהודה. מאותו הרגע התלהטו הרוחות, מה שגרם לצוותים של שתי הקבוצות להיכנס אל כר הדשא כדי להרגיע את השחקנים.