מפגש עם האקסית זה לא תמיד נעים, אבל היום (שבת) גם אם הייתה ליוסי אבוקסיס איזו צביטה קטנה בלב כשקבוצתו החדשה בני סכנין גברה 0-2 על בני יהודה קבוצתו הקודמת, זה לא הורגש.



בני יהודה תחת ידי יוסי מזרחי הייתה עדיפה והגיעה למצבים טובים רבים, אבל הייתה נאיבית ולא הצליחה למצוא את השער. דווקא הכתומים פתחו את המשחק בסערה, היו מהירים והתקפיים וישבו למחמוד קנדיל על השער. היתרון הכתום היה באוויר, ובכל זאת ירדה המארחת מנוצחת.



את החיוך של אבוקסיס היה אפשר לראות בסיום מקילומטרים. הוא יודע שקבוצתו לא שיחקה טוב, אבל לוח התוצאות לא משקר. במחצית הראשונה היה נדמה שהשחקנים שלו עוד לא התאוששו מהנסיעה הארוכה לבלומפילד: מערך ההגנה נראה מפוחד, ואת שחקני ההתקפה כמעט שלא היה אפשר לזהות.



בדקה ה־54 נפצע קנדיל בראשו ורן קדוש נכנס אל בין הקורות ושמר על מאזן של שער נקי זה ארבעה מחזורים. שש דקות לאחר מכן היה קפטן הכתומים איציק עזוז במקום הנכון אבל בזמן הלא נכון, כשכדור ששי קונסטנטין ניסה להרחיק פגע בקפטן ונכנס פנימה. 0-1 מפתיע לאורחת.



המזל הרע המשיך להיות בצד הכתום והחמצות נוספות נרשמו כשבדקה ה־86' פדרו גלבאן בעט טוב, אך לא מצא את הרשת. שתי דקות חלפו וגל צרויה בעט חזק ופגש את הרשת, הספיק אפילו לחגוג, ורק אז גילה שהקוון הניף את הדגל לנבדל מוצדק. בתוספת הזמן יצא משערו שוער בני יהודה דלה איינוגבה במהלך כדור קרן, סכנין יצאה להתקפה מול שער חשוף, אך סגס תאמבי בעט משבעה מטר לקורה. החמצת העונה? שתי דקות לאחר מכן כבש וויאם עמאשה (ממצב פחות נוח) וסגר עניין.