שני מחזורים נותרו עד לסיום העונה הסדירה ותחילת משחקי הפלייאוף, ורעננה לא נראית טוב. היום (שבת) היא ניצחה 0-1 את מכבי נתניה, אבל אם למאמן חיים סילבס יש תוכניות להגיע לאירופה – יש לו עוד הרבה עבודה.
 
רעננה אמנם כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, אבל היא צריכה להיות מודאגת מהצורה שבה שיחקה מול נועלת הטבלה מכבי נתניה. ההגנה של רעננה לא חשבה שהיא תצטרך לעבוד כל כך קשה, אבל שחקני נתניה, למרות שכבר השלימו מזמן עם הירידה לליגה הלאומית, לא באו לשמש כתפאורה בדרך הבטוחה של רעננה לפלייאוף העליון.
 
היהלומים שטפו את המגרש, ובדקה ה־11 נדמה היה שהם גם מצליחים להפיח מעט תקווה לאוהדים שלהם כשעומר ורד כמעט כבש, אבל רק כמעט. האוהדים, שמתוסכלים ממצב הקבוצה ובעיקר מההנהלה, העדיפו להישאר בבית ולתת לשחקנים להתמודד לבד עם הבעיות. חלקם אף בחרו להגיע לאצטדיון רק כדי למחות מחוצה לו ולא להיכנס לצפות במשחק, מה שהוביל לכך שכמעט ולא נשמעו צעקות עידוד מהצד הנתנייתי – דבר כלל לא רגיל במשחקי הקבוצה.


במחצית הראשונה הגיעה רעננה למצבים רבים, וזה היה נראה רק עניין של זמן עד שאוונס קנאגווה ימצא את הרשת, וזה אכן קרה: בדקה ה־24 הוא כבש והעלה את קבוצתו של סילבס ל־0-1.
 
בדקה ה־55 הכשיל אלי בבייב את סער בנבנישתי, החלוץ שהגיע בינואר מרעננה ושיחק הערב נגד קבוצתו הקודמת, לטובת נתניה נשרקה בעיטה חופשית ממצב טוב, אך מוטי מלכה לא הצליח לעבור את החומה.
 
שחקני נתניה הקשו על יריבתם וגרמו לאריק ינקו לעבוד קשה, אך הכדור פשוט לא נכנס. הצהובים תקפו ללא הרף ונלחמו על כל כדור, אבל כמו כל העונה, משהו לא עבד והיהלומים לא מצאו את הרשת. בדקה ה־88 ספג בנבנישתי כרטיס צהוב שני והורחק. בשבוע הבא תצא רעננה לאצטדיון סמי עופר, שם תפגוש את הפועל חיפה, בזמן שמכבי נתניה תנסה להפתיע את מכבי חיפה.