55 דקות ארוכות לקח להפועל באר שבע לעלות לראשונה על הלוח אתמול מול בני יהודה באצטדיון טרנר, עוד כמעט 40 דקות לקח להגדיל את הפער ולקבוע ניצחון חשוב ביותר למוליכת הטבלה.



מהצד זה היה נראה קצת חורק, הדברים הלכו קשה מידי. המחצית הראשונה הייתה מגומגמת - באר שבע אומנם הגיעה למצבים לא מעטים וברדה החמיץ מספר לא קטן של הזדמנויות מול השער של דלה איינוגבה, אבל מסירות הכדורים היו לא מדויקות והאורחים ניצלו כל טעות כזו כדי להרחיק את הכדורים - רק ששחקני באר שבע חס וחלילה לא יתקרבו לשער. 



באר שבע שלטה בכדור ללא עוררין ועדיין בירידה למחצית לא נכבשו שערים, דבר שהיה מאכזב ומלחיץ ל-15 אלף האוהדים שהגיעו למקום למרות ואולי בגלל מזג האוויר הסוער, כדי לראות את קבוצתם ממשיכה במסע הניצחונות המופלא, בדרך הבטוחה להישאר בצמרת.



רבות דובר על יתרון הביתיות בטוטו-טרנר אחרי כל השנים באצטדיון וסרמיל הישן, אבל עד שלא נמצאים שם לא מאמינים כמה האוהדים דוחפים את הקבוצה קדימה. השופט הראשי זיו אדלר, שבהתחלה היסס לשרוק על עבירות שנעשו על האדומים, ספג לא מעט שריקות בוז וזכה לחוות מהצד השני את זעם האוהדים, שלא היו מרוצים מהחלטותיו.



המחצית השנייה החלה טוב יותר לאדומים, ברק בכר כנראה שטף את השחקנים בהפסקה כי כשעלו לדשא הם פתחו חזק ועשר דקות לתוך המחצית, מי אם לא - קפטן באר שבע, אליניב ברדה, כבש לאחר שקיבל כדור מדויק מבן שהר והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1.



המשחק נמשך בהילוך גבוה אבל עדיין משהו היה חסר, האדומים איבדו כדורים באופן חסר אחריות ופספסו הזדמנויות טובות. קשה להגיד שהמארחים היו יהירים אבל אולי השאננות מעט חלחלה לשחקנים ששומעים מכל עבר בשבועות האחרונים על ההתקדמות הענקית שעשתה הקבוצה העונה.



בצד השני, שחקני בני יהודה נראו מבולבלים והם פשוט רצו לכל עבר בניסיון למנוע את השער הנוסף וניכרה פאניקה בשורות הכתומים שאולי הבינו שהמעמד מעט גדול עליהם בשלב זה של העונה. דווקא בדקה ה-80' הגנת באר שבע השאירה פתח לכתומים שלדאבונם דודו גורש סגר ומנע את השוויון.



בתוספת הזמן וובה בראון, שנכנס דקות ספורות קודם, בעט כדור חזק אל בין הקורות וסגר את הערב עם 0:2 לאדומים לאחר בישול של מהראן ראדי.



בסופו של דבר באר שבע יצאה עם שלוש נקודות חשובות והשאירה את הפער ממכבי תל אביב על 5 נקודות, אך הדרך לאליפות עוד ארוכה וגם בשלב זה האדומים לא מוכנים לדבר עליה. בשבוע הבא הם יתארחו באצטדיון לויטה מול הפועל כפר סבא. בני יהודה תפגוש בבלומפילד את מכבי תל אביב ונראה שהפלייאוף העליון הולך ומתרחק מהקבוצה.