מכבי חיפה ומכבי נתניה הגיעו אתמול לאצטדיון נתניה כששתיהן חבולות ופצועות מעונה לא פשוטה. הצהובים־שחורים רק מייחלים שהעונה תסתיים ושיוכלו להתחיל בהכנות לעונה הבאה בלאומית. הירוקים, מנגד, עוד חולמים על אירופה. בסיום 0-3 לחיפה, שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה בשבוע הבא.



שתי הקבוצות נמצאות הרחק מהמקום שאליו קיוו שיגיעו בתחילת העונה. החיפאים באים מדי שבוע מוכנים, משחקים מסודר, מגיעים למצבים, ואז הכל מתפקשש. היהלומים, למרות מצבם ולמרות שהם יודעים שכבר אין להם דרך להיחלץ מהמצב, שומרים על ראש מורם, מגיעים למצבים לא רעים בכלל, אבל פשוט לא מוצאים את השער. הפעם האחרונה (והיחידה) ששחקני נתניה חגגו ניצחון בליגה הייתה במחזור השישי, לפני יותר מארבעה חודשים, ומאז גם התחלפו שני מאמנים. בינתיים, האוהדים ממשיכים למחות נגד ההנהלה ולא מגיעים למשחקים, אבל אסור לשכוח שגם לשחקנים חלק לא קטן במצב.



דקל קינן שלח השבוע מסר לאוהדים לקראת קרבות הפלייאוף ואמר כי הקבוצה תעשה הכל עד סוף העונה, וביקש את תמיכת האוהדים. בדקה השישית מצאה נגיחה של קינן את השער, קבעה 0-1 והרגיעה יותר מ־2,000 אוהדים שהקשיבו לו והגיעו לעודד את הקבוצה.



מהנגיחה המדויקת של קינן זה היה משחק קלאסי של חיפה. אלירן עטר, שחזר להרכב אחרי הרחקה, חזר לתלם ולא הפסיק להחמיץ: בדקה ה־16 פספס הזדמנות לבד מול השוער דין גל, בדקה ה־22 מסר כדור טוב לגליינור פלט שפספס, ובדקה ה־42 במספרת מרהיבה. לפחות בפנדל שנשרק לירוקים לאחר שסיף פדול הכשיל את בניון ברחבה, עטר סוף סוף כבש בדקה ה־51 והעלה את קבוצתו ל־0-2.



מאותו הרגע העניינים החלו להסתדר לחיפה ובדקה ה־57 פלט מצא את הרשת לאחר הגבהה של אייל משומר וקבע 0-3. היהלומים התקשו מול האורחים, ולמרות שבדקה ה־82 היה נדמה לרגע שעומר ורד יציל את הכבוד, הם סיימו שוב ללא שערים. בשבוע הבא מכבי נתניה תצא למשחק נגד הפועל עכו, וחיפה תארח את הדרבי החיפאי.



אגב, בסיום המשחק נרשמה תקרית נוספת בין אוהדי חיפה והקפטן יוסי בניון, שבראיון לערוץ ספורט1 אמר: "אשחק כדורגל שנה נוספת, אבל לא במדי מכבי חיפה".