בני יהודה אירחה היום (שבת) את מכבי פ"ת, ובמקום שהקבוצה תגדיל את הפער בפסגת הפלייאוף התחתון, היא ראתה את האורחת יוצאת מבלומפילד עם שלוש נקודות קריטיות ונצמדת אליה.



המלאבסים מנגד יכולים להיות מרוצים מאוד. הם קיבלו מרווח נשימה, ואם לא תהיה הפתעה דרמטית בהמשך משחקי הפלייאוף, הם יבטיחו את הישארותם בליגה.



הדבר שאולי הכי בלט במשחק הוא שהכתומים שוב הוכיחו שהם לא יודעים לקחת הזדמנויות. במקום לשמור על המקום הראשון ולהוכיח אחת ולתמיד שמדובר בקבוצה יציבה, הם הראו שגם לאחר שני ניצחונות בליגה, יציבות היא מילה גסה עבור השחקנים, או במילים אחרות – ליוסי מזרחי יש עוד הרבה עבודה כדי למנוע איבוד נקודות נוספות עד סוף העונה.



המשחק התחיל בקצב טוב, שתי הקבוצות עלו למגרש בידיעה שכעת כל נקודה קריטית במאבקי התחתית, אבל כנראה שמכבי פ"ת רצתה יותר כי בדקה השמינית עלתה הקבוצה ליתרון 0-1 משער של מוחמד כליבאת. מאותו הרגע שחקני בני יהודה מצאו את עצמם רודפים אחרי השוויון, שהגיע בדקה ה־31 לאחר שפדרו גלבאן, שעד כה כבש שמונה שערי ליגה, כמעט ונגח את התשיעי שלו, רק שהוא מצא רק את הקורה. למזלו אלמוג בוזגלו היה במקום הנכון וקבע 1-1. הקצב המהיר נשמר, וממש על סף הירידה למחצית מסר גידי קניוק לראדה פריצה, שבעט חלש, דלה איינוגבה עצר, אך בכדור החוזר כבר לא היה ניתן לעצור את השבדי, שהעלה את קבוצתו ליתרון 1-2. המחצית השנייה לוותה בהחמצות רבות למארחים, שישבו לצחי גיגי על השער, אך למרות שהם לא הפסיקו לנסות ולמצוא את השער השני שלהם, הכדור פשוט לא נכנס.



בשבוע הבא יוצאת בני יהודה לאצטדיון לויטה, שם תפגוש את הפועל כפ"ס, ומכבי פ"ת תארח את עירוני ק"ש.