הפועל באר שבע נוגעת בתואר היסטורי אחרי 40 שנה. רגע אחרי משחק העונה עם מכבי תל אביב ולפני המפגש עם בית"ר ירושלים (שני, 20:55) התייחס המאמן ברק בכר במסיבת העיתונאים לצפוי למוליכה: "אין לי ספק שבית"ר יבואו מוכנים. הם רוצים לסיים את העונה בצורה הכי טובה ובטוח שיהיה לנו משחק קשה מאוד".



"לחץ זה דבר חיובי, החוכמה היא לעמוד בלחץ כמו שתפקדנו במשחק של מאני-טיים. גם המשחק הבא הוא לא פחות מלחיץ, אבל אנחנו אמורים לדעת להתמודד עם זה".



על השאלה האם לסטר היא סוג של השראה אמר: "לסטר נותנת השראה לכולם, בכל העולם. לא היה ולא יהיה דבר כזה".



"אנחנו יודעים מיהו עבור המועדון. יש תקופות קצת פחות טובות לשחקן. ההתנהלות שלו רק מעצימה אותו בכנס למועדון", התייחס לספסול של הקפטן אליניב ברדה בשבועות האחרונים.



ברדה עצמו אמר על הסיטואציה: "העונה הזאת ארוכה. הייתי בתקופה שכל כדור היה נכנס לי, עכשיו קצת פחות טובה אבל העיקר שהקבוצה ממשיכה לתפקד ולדהור לעבר המטרה. זה באמת פחות לי. המטרה היא מעל כל אחד אחר. זה משהו של 40 שנה שלא הושג פה".



"אני לא מרגיש שחקן ספסל, אני חשוב כמו כל אחד אחר. עצם ההשראה שלי היא המטרה של המועדון", הוסיף.



לגבי המצב בטבלה אמר: "בסופו של דבר לא יזכרו כלום. אנחנו נמצאים בעמדת זינוק טובה. כמו שזה יתהפך בפלייאוף ואסור לנו לתת לזה לחמוק".



"כולנו שמחים לחזור לטרנר וניתן הכל כדי לשמח את הקהל. ניתן הכל כדי להגשים את המטרה הזו", אמר החלוץ לגבי החזרה לאצטדיון הביתי.



"כל עוד אני מרגיש טוב, ארצה לשחק. אליפות עם באר שבע זה יהיה השיא בקריירה שלי, כי זה בבית", סיכם.