ליגת העל רגע לפני סיום, אבל זה לא מנע מהשחקנים של בני יהודה והפועל ת"א להציג אתמול משחק בקצב מהיר במיוחד. מפגן שערים די מפתיע בפלייאוף התחתון הסתיים ב־2-4 ענק לאדומים של אלי גוטמן. 



זה היה המשחק ראשון של הכתומים תחת הבעלים החדש ברק אברמוב, שהחליף את משה דמאיו אחרי 13 שנה במועדון. אברמוב התקבל כמו מלך, כשהאוהדים עומדים ושרים לקראתו - היה חסר רק השטיח האדום. אולי בניסיון לרמוז לבעלים החדש החלו האוהדים בקריאות לעבר פדרו גלבאן, שעדיין לא ברור אם ימשיך בקבוצה כשיסתיים חוזהו.
 
הפועל ת"א הגיעה למפגש במומנטום טוב לאחר שבחמשת משחקי הפלייאוף עד כה טרם רשמה הפסד ואתמול כאמור הסטטיסטיקה שלה נשארה חיובית.

המחצית הראשונה התחילה בשליטה כמעט מוחלטת של האדומים בעוד שהכתומים התקשו להיכנס למשחק, אולם למרות שקבוצתו של גוטמן הייתה טובה יותר והחזיקה יותר בכדור, היה זה דווקא חסן אבו זייד שמצא את הרשת בדקה ה־18 והעלה את המקומיים ל־0-1.
 
האורחים ניסו ללחוץ, ומספר דקות לאחר השער קשר האדומים קלאודיו בומבה ספק הוכשל ברחבה על ידי הקשר הקרואטי אנטוניו מרשיץ', מה שגרם לשופט אורן סימניאן להצביע על הנקודה הלבנה. ארון שוינפלד ניגש לבעוט והכניע בקלות את דלה איינוגבה, 1-1. הכתומים לא נלחצו, ועשר דקות מאוחר יותר הכניע החלוץ הניגרי ג'וד נוורו את השוער אריאל הרוש והחזיר את היתרון לכתומים משכונת התקווה, 1-2.
 
הלחץ של האדומים לא פסק ובדקה ה־58 מצא אלון תורג'מן, שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, את שוינפלד, שבעט מצוין וכבש את השער השני שלו במשחק, 2-2. בדקה ה־72 הורחק הבלם גל שיש לאחר שספג כרטיס צהוב שני. 
 
אם היה נדמה שהכתומים ינצלו את זה ויסגרו עניין, הרי ששוינפלד החליט שמתאים לו יותר לכבוש שער שלישי – וזה בדיוק מה שהוא עשה: בדקה ה־82 הוא לא השאיר לאיינוגבה סיכוי וקבע 2-3 ענק. מאותו הרגע ישבו הכתומים להרוש בתוך הרחבה ולא הסכימו להרפות, אך לא הפסיקו להחמיץ, ולצערם בתוספת הזמן פרץ המחליף רמזי ספורי וחתם את תוצאת המשחק, 2-4 מרהיב להפועל ת"א.
 
בשבוע הבא תצא בני יהודה לסמי עופר ותפגוש את הפועל חיפה, בעוד שהפועל ת"א תארח בבלומפילד את מכבי פ"ת.