"כאוהד בית"ר ירושלים, פרצתי למגרש, הכיתי אוהדים יריבים, קראתי קריאות גזעניות ב'טדי'", סיפר דודי מזרחי, חבר לשעבר בארגון האוהדים "לה פמיליה", לרינה מצליח ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", ששוחחה אתו לאחר שאתמול עצרה המשטרה עשרות חברים במה שהוגדר "ארגון פשע". "הייתי חבר ב'לה פמיליה' לפני כ-4-5 שנים. באותה התקופה הרגשתי שאני על גג העולם. כשאתה עושה מעשה שלילי שם משבחים אותך ואתה מרגיש שייכות, שאתה במין קהילה. אני מכיר את החבר'ה שנעצרו אבל לא בא לחגוג על הדם שלהם", הבהיר מזרחי, "כואב לי לראות אנשים שנעצרים על דברים לא פשוטים, כמו אחזקת אמצעי לחימה ורימונים. אני מכיר את השם והפנים של הסוכן המשטרתי, אבל לא מכיר אותו אישית".







"גדלתי בירושלים בתקופת האינתיפאדה, שהייתה הכי קשה מבחינה ביטחונית", נזכר מזרחי. "נער שגדל ללא כלים להצליח ואחרי בית הספר הולך לרחובות ונשאבתי לחיבוק של הכדורגל. הדבר שאני הכי מצטער עליו זה שהגעתי לאיציק קורנפיין (שוער ומנהל בית"ר ירושלים לשעבר) לבית וקיללתי את אשתו וילדיו בתקופה של ההפגנות מולו. לפני שנתיים וחצי קיבלתי ממנו תביעה אישית מאוד גדולה וזה אחד הדברים שגרמו לי לעשות חשבון נפש אישי ונוקב. מאז החלטתי לשנות את הגישה שלי".



"עד גיל 23 לא נפגשתי בכלל עם ערבי", הודה אוהד בית"ר. "בגיל 23 פגשתי ערבי לראשונה, נהג אוטובוס. התיידדנו. ראיתי אותו מחלק פחיות שתייה לנוסעים ביום שמש חם, אני לא אשכח את זה. כל בני האדם בסופו של דבר שווים. לקח לי הרבה זמן להבין את זה. אני מאחל, מקווה ומתפלל שהחבר'ה מ'לה פמיליה' ישכילו להבין שצריך ללכת רק באהבת חינם ודרכים חיוביות".



"כמי שהיה בעבר אלים וגדל בלי כלים להצליח, אני קורא למדינה, במקום לעצור אנשים, לדאוג להם לחינוך מגיל קטן, שבכלל לא יגיעו למקומות האלה", הדגיש מזרחי. "אי אפשר לבוא פעם בעשר שנים, לעשות איזו פעולה ולחשוב שזה יגרום לשינוי האווירה. שינוי האווירה צריך להתחיל קודם כל בחינוך. צריך תוכנית גדולה ורחבה יותר. בשנתיים האחרונות אני מרצה בבתי ספר נגד גזענות ובעד אהבה, סובלנות, כבוד ושוויון וקבלת האחר. אני מנסה לתת לילדים את הכלים שלי לא היו כדי להצליח".