אחרי שהפרמייר-ליג יצאה לדרך כבר בסוף השבוע שעבר, גם "הליגה השישית בטיבה באירופה" תשמיע את שריקת הפתיחה שלה לעונת 2016/17. שני משחקים מליגת העל יועברו בשידור ישיר בספורט1, וזה רק טעימה ממה שמצפה בחבילת הערוצים של ספורט1 הערב (שבת). 


ב-16:50 נהיה בחגיגה האנגלית עם כל שאר המשחקים, השערים, האירועים והכוכבים וב-19:20, נראה את שתי המאוכזבות של המחזור הראשון. האלופה לסטר שנכנעה להאל סיטי במפתיע תארח בקינג פאוור את ארסנל של ארסן ונגר שהפסידה באמירויות לליברפול במשחק משוגע שכלל שבעה שערים.
 
ב-17:45 נהיה באיצטדיון המושבה, שם תארח בני יהודה את בני סכנין. 
 
ב-20:00 בספורט1 תארח האלופה, הפועל באר שבע, את הפועל רעננה. הקבוצה של ברק בכר שחזרה באמצע השבוע מסקוטלנד שם הובסה 5:2 במשחק הראשון של פלייאוף ליגת האלופות, תנסה להתאושש ולפתוח את העונה ברגל ימין, למרות חסרונו של אליניב ברדה הפצוע. 
 
בשעה 22:25 נהיה עם המחזור השני בליגה הפורטוגלית כשפורטו תארח את אשטוריל. פורטו פתחה את העונה ניצחון ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי, האורחת פתחה את העונה עם הפסד וכדי לא להסתבך בשלב מוקדם, היא תנסה להפתיע.

ב-21:40 תצא לדרך גם הליגה האיטלקית ואנחנו נהיה עם האלופה, יובנטוס, שתארח את פיורנטינה. יהיה מעניין לראות את הרכש החדש של יובה, גונסאלו היגוואין שהגיע מנאפולי, ואיך תסתדר ללא פול פוגבה שעבר למנצ'סטר יונייטד.
 
ב-18:55 נהיה עם המחזור הרביעי בבלגיה. קורטרייק שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה תארח את האלופה קלאב ברוז', שניצחה במחזור הקודם 0:1 משער של ליאור רפאלוב. 
 
ב-00:25 נהיה עם שני משחקים מהברזילראו כשהראשון יהיה בין אמריקה מיניירו לשאפקואנסה, ומיד לאחר מכן, ב-02:25 המשחק שבין בוטפוגו לספורט רסיפה.

שני שידורים של שני ליגיונרים נעביר בשידור ישיר כאן אצלנו באתר. ב-16:55 נהיה עם המשחק המרכזי של המחזור הרביעי ברוסיה כשזניט, שפתחה את העונה עם ניצחון ושתי תוצאות תיקו תארח את צסק"א מוסקבה וביברס נאתכו שפתחו את העונה עם שני ניצחונות ותיקו ועדיין לא ספגו שער.
 
את הלילה נסגור עם משחקי חצי הגמר של טורניר סינסינטי בטניס.