מחזור ראשון: מה לא היה במשחק הראשון העונה? אוהדים בטירוף, החמצות נוראיות, שני כרטיסים אדומים, וכן - גם שערים. בני יהודה ומאמנה החדש אריק בנאדו אירחו באצטדיון המושבה את בני סכנין במשחק שהסתיים בתיקו 1-1. שתי הקבוצות ביצעו במהלך הקיץ שינויים בסגליהן, ואחרי אתמול, אין ספק כי ייקח זמן עד שיתגבשו.



תקציר בני יהודה - בני סכנין

המארחת נכנסה טוב יותר למשחק, אבל השחקנים מהצפון היו ממוקדים יותר, וכבר בדקה ה־10 באו על שכרם. הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו מצא את הרשת של השוער הליטאי זובאס אמיליוס והעלה את קבוצתו של יוסי אבוקסיס ל־0-1. הכתומים נחלשו מעט, ובדקה ה־21 נרשמה החמצה אדירה של דובב גבאי, שבוודאי לא ירצה לזכור איך החמיץ מול שער ריק במשחקו הראשון בקבוצה. לקראת הירידה למחצית נעלם מערך ההגנה של המארחת, מה שכמעט אפשר לחלוץ הברזילאי לכבוש את שערו השני.



בפתיחת המחצית השנייה המשיכו שחקני המארחת לגמגם על המגרש ולא הצליחו להוציא לפועל מהלכי כדורגל פשוטים. בדקה ה-56 קיבל חביאר תומא כרטיס צהוב שני והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. מרגע זה הכתומים דווקא הפכו למסוכנים יותר, ובדקה ה־68 מצא אלמוג בוזגלו את אלון תורג'מן, שהצליח להכניע את מוחמד קנדיל עם שער נגיחה בזינוק. בדקה ה־87, דווקא לאחר שער השוויון שכבשה, ספגה בני יהודה מכה קשה כשאיבדה גם את הבלם איציק עזוז, שספג כרטיס אדום.