בני יהודה הגיעה אתמול לאצטדיון המושבה עם המון ביטחון, אחרי שבשבוע שעבר ניצחה את הפועל כפ"ס ורשמה ניצחון ראשון העונה. אתמול היא לא שיחקה עם רגשי נחיתות מול האלופה הפועל ב"ש, רק שלצערם השליטה בכדור לא עזרה מול היכולת של האלופה, שניצחה 0-3. הפתיחה הייתה כתומה. בדקה ה־12 ניסה קפטן בני יהודה איציק עזוז את מזלו מול השער של דודו גורש, אך הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור עצר אותו ומנע שער. חמש דקות לאחר מכן הגיע גם מצב ראשון לב"ש, כשטוני וואקמה בעט לשער של אמיליוס זובאס, שמצדו הדף היטב. בדקה ה־21 נעצרה לרגע נשימתם של אוהדי ב"ש, לאחר שכדור של חסן אבו זייד שינה כיוון, פגע באחד מחבריו לקבוצה ומצא את הרשת, אלא שהקוון הרים מיד את הדגל בשל נבדל מוצדק, ואוהדי האלופה חזרו לנשום.



מאותו הרגע המומנטום השתנה. נפילה של בן שהר ברחבה בדקה ה־28 לא עשתה רושם על השופט שלום בן אברהם, וארבע דקות אחר כך בעט מאור בוזגלו כדור חופשי מדויק לחיבורים של זובאס, ששוב היה במקום. ממש לפני הירידה למחצית הגיע השער שאלפי האוהדים האדומים חיכו לו. מאור מליקסון מצא את עצמו חופשי לחלוטין ברחבה ומסר לוואקמה, שלא חשב הרבה ושלח את הכדור לרשת. 0-1 לאורחים.



במחצית השנייה הגבירו הזהובים הילוך והעלו את רמת האגרסיביות שלהם, אך לא לאורך זמן. בדקה ה־55 נשרקה בעיטה חופשית נוספת לאדומים, בוזגלו ניסה להבקיע, אך החמיץ שוב. וואקמה היה גדול על שחקני בני יהודה, ובדקה ה־69 הפעיל מבערים וכבש בלי הרבה בעיות את ה־0-2 של הפועל ב"ש. חמש דקות חלפו והניגרי הוסיף גם בישול למאזנו, כשהעביר כדור רוחב ללוסיו, שמצא את הרשת מקרוב והשלים שלישייה אדומה. במחזור הבא, שיתקיים רק אחרי החגים, תארח ב"ש את מכבי פ"ת, בעוד שבני יהודה תצא לאצטדיון הי"א ותפגוש את אשדוד.