מכבי חיפה עדיין לא בטוחה לאן היא שייכת, לליגה של הבכירות שבה משחקות הפועל ב"ש ומכבי ת"א, או לליגה שאליה שייכות פחות או יותר יתר הקבוצות. מצד אחד, חיפה פרצה את מערך ההגנה של הפועל ב"ש די בקלות במחזור הקודם, אבל מצד שני, היא התקשתה אתמול באצטדיון המושבה מול מכבי פ"ת וסיימה ב-2-2, שממנו היא יוצאת ברגשות מעורבים.



הקבוצה של קובי רפואה שלטה במשחק דקות רבות. מערך ההתקפה, שכלל את רומן מיחאי, מוחמד כליבאת וננאד אדמוביץ', עבר בקלות את מערך ההגנה של חיפה, שהשאיר חורים רבים. כבר בדקה השביעית הגיעו הכחולים להזדמנות ראשונה מול השער של אוהד לויטה, וכמעט העלו את הקבוצה ליתרון מהיר. המגן דור אלו בעט, לויטה עצר, וכליבאת החמיץ את כדור ההמשך.



שחקני שתי הקבוצות המשיכו לשחק בהתלהבות, אך בדקה ה־27 חיפה היא זו שעלתה ראשונה על הלוח, כאשר רועי קהת קיבל כדור גובה מגילי ורמוט, ומקרוב העלה את חיפה ל־0-1 והקפיץ כמעט 6,000 אוהדים בירוק שקיוו ששער הבכורה של קהת בליגה יעלה את הקבוצה לדרך המלך.



הם טעו. פחות מדקה לאחר מכן, אלו לא נשאר חייב והפתיע את לויטה בבעיטה לפינה השמאלית. 1-1 במושבה. הירוקים הורידו הילוך, ועד סוף המחצית לא סיכנו את השער של דני עמוס.



המחצית השנייה נפתחה בסערה, ובדקה ה־54 ביצע נאור פסר עבירה על איסמעיל ריאן, שעבר את חומת פ"ת, אך הכדור טס לשמיים. ארבע דקות לאחר מכן הכניס רנה מולנסטיין את גליינור פלט במקום ריאן החלש, חילוף שהכניס אנרגיות אצל הירוקים, ובדקה ה־60 ורמוט מצא את הראש של פלט, שנגח החוצה.



בדקה ה־64 גידי קניוק נשאר לבד מול השער, אך התרשל בבעיטה והחמיץ. אף שאלו היו דקות חלשות למארחת, דווקא לירוי צעירי הצליח להכניע את לויטה בבעיטה חלשה מחוץ לרחבה בדקה ה־73, 1-2 לפ"ת. השער העיר את השחקנים הירוקים, שהחלו לתקוף ללא הרף את השער של דני עמוס, אך בעיקר החמיצו. למזלם, החילופים שביצע מולנסטיין התבררו בתוספת הזמן כמוצלחים, ופלט בישל לשובל גוזלן את שער השוויון הדרמטי בדקה ה־93, 2-2.



במחזור הבא חיפה תארח בסמי עופר את עירוני קריית שמונה, בעוד מכבי פ"ת תתארח בטרנר אצל הפועל ב"ש.