עניין השזרוע במושבה ממשיך להעסיק את הפעול תל אביב. האדומים אמורים לארח את בית"ר ירושלים ב-21 בנובמבר, בדיוק בזמן בו לא יהיה ניתן לשחק באיצטדיון בפתח תקווה ולכן החליטו לפנות למנהלת בבקשה לארח בסמי עופר.

כפי שפורסם בשבוע האחרון, הפועל ת"א מעדיפה את אופציית האירוח בחיפה. למרות זאת, האדומים לא שוללים אפשרות בה המנהלת תחליט על שיארחו את בית"ר בנתניה או שתיעשה בין שתי הקבוצות החלפת ביתיות.
בתוך כך, הפועל ת"א סיימה את מחנה האימון הקצר שעברה בפגרה. גיא לוזון עבד עם שחקניו בעיקר על שיפור הכושר והגברת קצב המשחק בשיטה החדשה של הקבוצה, כשהמטרה היא שישחקו יותר התקפי ויבססו את משחקם על הנעת כדור מהירה דרך האגפים. 

בשבת הקרובה תצא הפועל ת"א למשחק נגד הפועל חיפה. במועדון כבר סימנו את הקשר הברזילאי של הכרישים ז'וליו סזאר, כשמי שאמור להיות צמוד אליו הוא האיש של לוזון במרכז המגרש אביחי ידין.
מהמשחק צפוי להיעדר ניקולאס גורובסוב בשל פגיעה במפשעה, כשבכל מקרה נראה כי הארגנטיני בדרך לסיכום על עזיבה בחלון ההעברות בינואר. מי שצפוי להצטרף אליו ביציע הוא הבלם מרקו סימיץ', שסובל ממתיחה בברך זכר למשחק של נבחרתו מונטנגרו וייעדר כארבעה שבועות. בן רייכרט ימשיך לקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של דמיר שובשיץ'.
רק לקראת סוף השבוע יחליט לוזון האם לכלול את וויאם עמאשה וקלאודיו בומבה המגלים שיפור ביכולתם באימונים. בהפועל ת"א מצפים כי מעל 1000 אוהדים יגיעו לסמי עופר לתמוך בקבוצה. ראשי הקבוצה הבטיחו כי משכורות השחקנים ישולמו יכנסו לחשבונם בתוך זצן קצר לאחר שהבעלים אמיר כבירי גייס את הכסף הדרוש.